شناسهٔ خبر: 32347939 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی:

باید با فساد در هر سطحی برخورد جدی شود

پیشوا- نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با فساد در هر سطحی برخورد جدی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا طی سخنانی با اشاره به اینکه بارندگی‌های اخیر، کشور را از بحران‌های گسترده نجات داد اظهار داشت: برای این حجم آب ذخیره شده در سدهای کشور باید مبالغ خیلی هنگفتی هزینه می‌شد که با این بارش‌ها جبران شد البته خسارات روحی و مالی نیز برای هموطنان عزیز سیل زده در نقاط مختلف کشور به وجود آمد که با همکاری و همیاری همه مردم و مسئولین این موضوع در حال حل شدن است.

نقوی حسینی در ادامه با اشاره به اینکه با فساد در هر سطحی باید برخورد کنیم افزود: هر چه قدر در این زمینه تلاش شود و بتوانیم از فسادها جلوگیری کنیم و با مفسدان برخورد جدی را داشته باشیم بیشتر می‌توانیم وحدت بین مردم و مسئولین را مشاهده کنیم و به عدالت گستری بیشتری دست پیدا کنیم.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک گفت: اقدام استکبار درباره سپاه سبب اتحاد بیشتر مردم شد و در این زمینه به خوبی دیدیم که مردم دست از حمایت سپاهیان بر نداشتند و با راهپیمایی عظیمی که به راه افتاد به خوبی مشخص شد که مردم تمام قد پشت سپاهیان ایستاده اند و از آنان حمایت می‌کنند لذا دشمن این موضوع را باید بداند که ساده انگارانه به این مسئله پرداخته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس با بیان اینکه در سیل اخیر هر چه تصویر در کمک رسانی دیدیم عکس روحانیون و بسیجیان و مردم و جهادگران بوده است نیز افزود: این نوع دوستی ایرانیان را در جهان ثابت کرد و به همه دنیا نشان داد که ایرانیان در زمان بحران دست از حمایت و پشتیبانی بر نمی‌دارند.

نقوی حسینی گفت: متأسفانه در حال حار در خصوص راه، بهداشت و درمان و خدمات به ایثارگران مشکلاتی را داریم که باید نسبت به حل و مرتفع شدن این معضلات اقدامات ویژه ای صورت گیرد.

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیر انتقال آب به شهرستان ورامین هستیم که امیدواریم به زودی محقق شود.