شناسهٔ خبر: 32347535 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید معاون بهداشت وزارت بهداشت از مناطق سیل زده خوزستان

مدیر روابط عمومی مرکز بهداشت خوزستان از بازدید معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مناطق و روستا‌های درگیر سیل و برخی از اردوگاه‌های اسکان سیل زدگان در خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم هزاریان، مدیر روابط عمومی مرکز بهداشت خوزستان گفت: علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به خوزستان، از مناطق و روستا‌های درگیر سیل به صورت هوایی بازدید نمود.

وی بیان کرد: همچنین با هدف نظارت بر روند ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به سیل زدگان به ویژه گروه‌های حساس مانند مادران باردار و کودکان، از اردوگاه جوادالائمه محل اسکان سیل زدگان شهرستان حمیدیه و اردوگاه‌های سیل زدگان شهرستان دشت آزادگان بازید بعمل آورد.

بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک زیر ذره بین بازدید معاون درمان وزارت بهداشت

همچنین قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک بازدید کرد.

وی علاوه بر بازدید از بخش‌های اورژانس، بستری زنان و مردان، اطفال، ICU، CCU، جراحی و دیگر بخش‌های مختلف بیمارستان با کارکنان، پرستاران، و بیماران گفتگو نمود.

همچنین نحوه ارایه خدمات درمانی به مراجعه کنندگان در اورژانس بیمارستان امام علی (ع) که چند ماه پیش با حضور وزیر بهداشت افتتاح شده بود از دیگر مواردی بود که توسط دکتر جان بابایی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون درمان وزارت بهداشت و رضا رضایی، مدیر بودجه و اعتبارات معاونت درمان وزارت بهداشت پس از بازدید از بیمارستان امام علی (ع)، درخصوص تامین بودجه مورد نیاز برای توسعه هر چه سریع‌تر بعضی از پروژه‌های در حال احداث این بیمارستان قول مساعد دادند.

شرکت در نشست بررسی وضعیت سیلاب شمال خوزستان در دانشگاه علوم پزشکی دزفول و بازدید از مرکز خیریه امام حسن مجتبی (ع) دزفول از دیگر برنامه‌های معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به خوزستان بود.

تاکنون ۲۷۰ روستا در خوزستان ناشی از طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب، به صورت کلی و جزیی تخلیه شده اند که از این تعداد ۱۱۴ روستا دچار آبگرفتگی شده است.

انتهای پیام/گ