شناسهٔ خبر: 32346958 - سرویس اقتصادی
منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار بوشهر:افزایش قیمت خلاف رونق تولید است

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: نباید هزینه‌های خدمات در بخش‌های مختلف افزایش یابد چون افزایش قیمت‌ها خلاف رونق تولید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر افزود:در سال رونق تولید مسئولان برای حل مشکلات بنگاه های اقتصادی و تولیدی در سطح استان جهادی عمل کنند و اجازه ندهند واحدهای تولیدی صدمه ببینند.
وی یادآورشد: برای رونق تولید باید از واحد های تولیدی و صنعتی در ابعاد گوناگون حمایت و از زمین گیر شدن آنها جلوگیری شود .
گراوند اظهارداشت: استان بوشهر در عرصه‌های مختلف اقتصادی از ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری برخوردار است در همین راستا بسته سرمایه گذاری برای مشارکت بنگاه های خصوصی مورد توجه قرار دارد.
وی گفت: اعتبارات اشتغالززایی روستایی سال قبل تحول عظیمی در روستاهای استان در عرصه تولید، رونق اجتماعی و اشتغال ایجاد کرد و با تخصیص اعتبارات مرحله دوم شاهد رونق تولید نیز خواهیم بود.
استاندار بوشهر افزود: اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه در راستای رونق تولید و اجرای طرح های اشتغالزایی و کسب و کارهای شهری و روستایی نقش مهم و موثری دارد.
گراوند اظهارداشت: یکی از اسکله‌هایی که برای ایجاد پایانه صادراتی مواد معدنی در نظر گرفته شده اسکله خورشهاب است که برای ارائه راهکارهای لازم در نشست تخصصی با حضور سرمایه‌گذار و مسئولان ذیربط این مهم بررسی شود.
استاندار بوشهر گفت: برای ایجاد اشتغال و جذب نیرو مشوق‌های بیمه‌ای برای کارفرمایان و پیمانکاران ابلاغ و پیگیری شود.
گراوند ادامه داد: اقدامات مسئولان و کارکنان شرکت آب و فاضلاب در تدوین و اجرایی شدن طرح‌های آبرسانی استان بوشهر قابل تقدیر است ولی قیمت واگذاری انشعاب آب در شهرک‌های صعنتی باید بررسی شود.
6047/6045