شناسهٔ خبر: 32346824 - سرویس استانی
منبع: شبستان | لینک خبر

دبیرجشنواره جوان موفق در البرز:

نخستین جشنواره دائمی جوان موفق در البرز راه اندازی شد

ولی الله صاحبکاری با اعلام این خبر که نخستین جشنواره دائمی جوان موفق در البرز راه اندازی شد، گفت: ۳۰۰ اثر به این دوره از جشنواره جوان موفق رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، ولی الله صاحبکاری، دبیر جشنواره جوان موفق در آئین اختتامیه جشنواره که امروز ۲۸ فروردین در میدان توحید در قالب تجمع جوانان البرز برگزار شد، گفت: جشنواره جوان موفق با دریافت ۳۰۰ اثر به ایستگاه پایانی رسید.

 

دبیرجشنواره جوان موفق در استان البرز با تبریک و تهنیت ایام شعبانیه در گردهمایی روز جوان، افزود: در بهمن ماه سال 97 با بیانیه ی گام دوم از طرف رهبر معظم انقلاب این جشنواره شروع به کار و برنامه ریزی کرد.

 

وی افزود: در سال جاری با تجمع جوانان استان البرز  و با پیگیری همکاران دفتر نماینده ولی فقیه اولین جشنواره جوان البرز در سطح استان البرز برگزار شد.

 

مدیردفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در البرز با بیان این مهم که در مجموع بیش از 300 اثر به این جشنواره رسید که از این تعداد200 مورد قبول شد، بیان کرد: همزمان با برپایی نخستین جشنواره روز جوان بشارت می دهیم که اولین دبیرخانه دائمی جوان موفق در البرز راه اندازی شد.