شناسهٔ خبر: 32346630 - سرویس فرهنگی
منبع: شبستان | لینک خبر

الهام پاوه نژاد:

ارسال اسباب بازی برای بچه های مناطق سیل زده ضروری است

یک بازیگر با بیان این که همه در کمک به بچه های مناطق سیل زده شریک شویم، گفت: این بچه ها برای خروج از افسردگی نیاز به اسباب بازی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «الهام پاوه نژاد» عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب آوا که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: با توجه به استقبال و تقاضل سه روز آینده در ساختمان اصلی خانه تئاتر برای مردم مناطق سیل زده فقط لباس نو جمع می کنیم.


این بازیگر اظهار داشت: با توجه به آخرین صحبت های امداد رسانان در مناطق سیل زده ، به ما اعلام شد که بچه های این مناطق آسیب دیدند و نیاز به اسباب بازی دارند. بچه ها برای خروج از بحران افسردگی اسباب بازی لازم دارند.


وی با بیان اینکه هر یک از ما رسانه هستیم ، عنوان کرد: باید به دوستان و آشنایان و فامیل در مورد نیاز مردم و بچه های مناطق سیل زده اطلاع رسانی کنیم و همه در کمک به مردم این مناطق به خصوص بچه ها تلاش کنیم.
وی قبل از خواندن کتاب مادر تصریح کرد: این کتاب بسیار لطیف و خواندنی است و به دلیل مشغله کاری که داشتم، آنرا یک روزه خواندم که صدا گذاری شد.


بر اساس این گزارش، گلاره عباسی نیز در این برنامه بیان کرد: امروز که اینحا آمدم  به یاد آوردم که در بچگی به کانون می آمدم و در کلاس های مختلف مثل سفال شرکت می کردم.امروز از آقای ماسوله و همسرشان دعوت کردم به این برنامه بیایند.این عزیزان اهل فیلم و کتاب هستند و یک سری طرح و برنامه برای آینده داریم.


این بازیگر صفحه ای از کتاب پولینا و چراغ کوهپایه را که با صدای وی ، کتاب شنیداری شده، برای حضار خواند.