شناسهٔ خبر: 32346373 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیر اطلاعات:

استکبار جهانی در ایجاد انسجام بین دشمنان نظام هم ناتوان است

ارومیه – ایرنا – معاون وزیر اطلاعات گفت: استکبار جهانی در ایجاد انسجام بین دشمنان نظام اسلامی هم ناتوان بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا دکتر پورفلاح روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی افزود: در سال های گذشته با وجود تلاش گسترده ضد انقلاب، دشمنان در عرصه های مختلف مقابل ملت ایران با شکست مواجه شده اند که این مهم نشان از استحکام و قدرت نظام اسلامی است.
وی با اشاره به رشادت رزمندگان اسلام در تامین امنیت منطقه و برخی از کشورهای اسلامی بیان کرد: به همین جهت آمریکا همواره از مواضع جمهوری اسلامی خشمگین است زیرا منابع خود در منطقه را از دست رفته می بیند.
وی در این جلسه همچنین با اشاره به وقوع سیل در برخی از استان های کشور گفت : در این سیل اقشار مختلف با همبستگی مثال زدنی برای عمران و آبادانی مناطق سیل زده شتافتند که این مهم موجب دلگرمی و امیدواری خانواده های سیل زده شد.

** آذربایجان غربی همچنان از امن ترین استان های کشور است
استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تبریک روز ارتش، روز پاسدار و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: به مدد تلاش این نیروهای نظامی و امنیتی، این استان همچنان در زمره مناطقی با شاخص های امنیتی قابل توجه به شمار می رود.
«محمدمهدی شهریاری» افزود: با وجود توطئه های امنیتی مختلف منطقه ای و فرامنطقه ای، کمترین موضوع امنیتی هم در این استان وجود نداشته است و باید در این خصوص از همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی قدردانی کرد.
وی با اشاره به اینکه تامین امنیت در حوزه های داخلی و خارجی و مبارزه با فساد از جمله مهمترین وظایف وزارت اطلاعات به شمار می رود، اضافه کرد: اشرافیت دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی ایران مورد اذعان و تحسین بسیاری از کشورهای دیگر است که باید بر این امر بالید.
وی با اشاره به اقدامات نیروهای امنیتی کشور در حفظ امنیت مردم با وجود تلاش داعشی ها برای خرابکاری در کشور بیان کرد: این نیروها به محض ورود به مرزهای کشور دستگیر می شدند و با تلاش نیروهای امنیتی ناکام می ماندند.
استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش نیروهای امنیتی در مقابله با فساد اقتصادی ادامه داد: کشف شبکه های فساد، مبارزه با پولشویی و کشف شبکه های ثروت و قدرت اقدامات بی نظیری بوده است.
«شهریاری» همچنین تلاش نیروهای نظامی از جمله ارتش و سپاه پاسداران در دفاع از امنیت کشور را ستود و گفت: کارنامه این نیروهای جان برکف در دفاع از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار درخشان است.
وی در بخش دیگری از وضعیت مناسب دریاچه ارومیه خبر داد و افزود: در حال حاضر روزانه به طور متوسط 45 میلیون مترمکعب آب به دریاچه وارد می شود و حجم آن از سه میلیارد و 700 میلیون مترمکعب فراتر رفته است.
وی اضافه کرد: حجم دریاچه در حال حاضر نسبت به زمان مشابه سال گذشته 2 برابر شده است.
استاندار آذربایجان غربی همچنین از همراهی مردم در راستای کمک به سیل زدگان استان های مختلف کشور قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، یکشنبه هفته آینده سالروز میلاد امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
2093/3072