شناسهٔ خبر: 32346339 - سرویس استانی
منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

صداقت شاخصه جوانان انقلابی است

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه صداقت از بهترین شاخصه‌های نوجوانان و جوانان انقلابی است، گفت: اگر سرمایه حق و خق شناسی در قاموس انسان باشد دیگر ترس برایش معنایی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بیرجند، آیت االله «سید علیرضا عبادی» عصر امروز (28 فروردین) در گردهمایی بزرگ جوانان، اظهار کرد:  جوانان سرمایه جامعه بشری هستند و اگر چه دوران جوانی سپری می‌شود اما آثار آن ماندنی است.
 

نماینده ولی فقیه در خراسان ‌جنوبی با بیان اینکه دوران جوانی سرمایه ماندنی است نه رفتنی، افزود: در بسیاری از موارد در عرف آنچه از دوران جوانی در ذهن تداعی می‌شود دوران نشاط و صرفا احساسات است اما اینگونه نیست و  اگر صرفا این باشد جوانی یک دوران گذرا است که مانند باقی امور دنیا ارزشی ندارد.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه صداقت از بهترین شاخصه‌های نوجوانان و جوانان انقلابی است، ادامه داد: حق یعنی واقعیت امر و صدق یعنی انعکاس واقعیت نه کم و نه زیاد.
 

به گفته وی جوان بیش از هر چیز به دنبال واقعیت است و این بهترین سرمایه‌گذاری است چرا که دوران نشاط و احساسات رفتنی است لذا جوانان باید از این دوران به صورت گام‌های بزرگ در کمال، در علم، عقل و تزکیه استفاده کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه جوان‌ها از حیله، سیاست بازی و دروغ بدشان می‌آید، تصریح کرد: به همین دلیل شاهد اعتراضات و انتظارات در طبقه جوان هستیم.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه انسان علاوه بر کشف حقایق باید به آن التزام داشته باشیم، گفت: حق‌شناسی و حق‌پرستی مهم‌ترین سرمایه انسان است و زمانی که این سرمایه بزرگ در قاموس انسان باشد دیگر ترس برایش معنایی ندارد.