شناسهٔ خبر: 32345978 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

شکست دشمن در برابر کشورمان نشان از قدرت نظام اسلامی است

معاون وزیر اطلاعات گفت: در سالیان گذشته با وجود تلاش گسترده ضد انقلاب, دشمنان در عرصه‌های مختلف با شکست مواجه شده که این مهم نشان از استحکام و قدرت نظام اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، معاون وزیر اطلاعات امروز در جلسه شورای اداری استان ضمن گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار کرد: متاسفانه استکبار جهانی درصدد ایجاد انسجام بین دشمنان نظام اسلامی بوده که خوشبختانه در این موضوع ناتوان بوده است.

وی افزود: در سالیان گذشته با وجود تلاش گسترده ضد انقلاب, دشمنان در عرصه‌های مختلف با شکست مواجه شده که این مهم نشان از استحکام و قدرت نظام اسلامی است.

معاون وزیر اطلاعات با اشاره به رشادت رزمندگان اسلام در تامین امنیت منطقه و برخی از کشورهای اسلامی گفت: به همین سبب ایالات متحده آمریکا همواره از مواضع جمهوری اسلامی ایران خشمگین است چرا که منابع خود در منطقه را از دست رفته می‌بیند.

وی با اشاره به وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور تصریح کرد: خوشبختانه در این مسئله اقشار مختلف با همبستگی مثال‌زدنی برای عمران و آبادانی مناطق سیل زده شتافته که این مهم موجب دلگرمی و امیدواری خانواده‌های سیل زده شد.

انتهای پیام/61024/ن