شناسهٔ خبر: 32345920 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

دادخواه: ندیدم کسی با بلیط پشت در ورزشگاه فولادشهر بماند

رئیس هیأت فوتبال اصفهان گفت: ندیدم کسی بدون بلیط نتواند وارد ورزشگاه شود و خودم چند بار به بیرون ورزشگاه رفتم تا این مسأله را ارزیابی کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا دادخواه دبیر هیأت فوتبال اصفهان در مورد شرایط برگزاری بازی امروز ذوب‌آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر، گفت: با توجه به وضعیت ورزشگاه فولادشهر تصمیم‌گیری بر این بود که بازی به ورزشگاه نقش جهان منتقل شود اما به دلیل اینکه بعد از دیدار استقلال و سپاهان زمین برای هواگیری تحت ترمیم قرار گرفته بود امکان برگزاری بازی در آنجا وجود نداشت و تصمیم بر انجام مسابقه در محل موردنظر گرفته شد.

وی افزود: تصمیم بر این بود که 10 درصد ورزشگاه و هواداران پرسپولیس اختصاص داده شود اما باشگاه ذوب‌آهن ظرفیت 50-50 را هم در صورت نیاز در نظر گرفته بود. ساعت 15 جایگاه مختص به هواداران پرسپولیس پر شد و با توجه به هجوم هواداران و مشکلاتی که وجود داشت ظرفیت بیشتری به آنها تعلق گرفت.

دادخواه در پاسخ به این سؤال که برخی بدون بلیط به ورزشگاه آمده بودند، عنوان کرد: هواداران با بلیط وارد ورزشگاه شدند و حدود 10 هزار و 700 بلیط فروخته شد، ظرفیت ورزشگاه 10 هزار و 760 نفر است که باشگاه ذوب‌آهن 10 هزار و 700 بلیط به فروش رساند. 

دبیر هیأت فوتبال اصفهان در پاسخ به این سؤال که خیلی‌ها بدون بلیط وارد ورزشگاه شدند، تصریح کرد: ما چنین چیزی ندیدم و همه افرادی که آمدند بلیط در اختیار داشتند. من چند بار هم بیرون از ورزشگاه آمدم و ندیدم کسی بلیط نداشته باشد. نظارت کاملی روی این مسأله وجود داشت، با توجه به وضعیت ورزشگاه و اینکه منطقه جنوبی آن کاملاً کارگاهی بود امکان دسترسی به آنجا قطع شده بود و تغییراتی در طراحی سکوها صورت گرفت. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تغییر طراحی جایگاه‌ها از سوی باشگاه انجام شد یا هیأت فوتبال و اینکه آذری چه نظری داشت، تصریح کرد: پیشنهاد باشگاه بود و کمیسیون نظارتی بازی هم این مسأله را تأیید کرد. نظر آذری و باشگاه ذوب‌آهن این بود که 10 درصد به هواداران پرسپولیس که تیم میهمان بود تعلق بگیرد اما پیش‌بینی شده بود که در صورت نیاز تا 50 درصد هم این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/