شناسهٔ خبر: 32345875 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

قضاوت موفق خورشیدی در بازی ذوب آهن –پرسپولیس

مظفری زاده: تنها اشتباه داور کارت زرد اوساگونا بود

اشکان خورشیدی در یکی از حساس ترین مسابقات هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر قضاوت موفقی در بازی تیم های ذوب آهن و پرسپولیس داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش" ورزش سه" سعید مظفری زاده داور قدیمی و کارشناس داوری فوتبال ایران با بیان اینکه خورشیدی هفته های موفقی را سپری می کند درباره صحنه های بحث برانگیز بازی امروز گفت:« در دقیقه 10 اوساگونا بعد از خطا بر روی نوراللهی، با کف پا بر روی مچ پای بازیکن ضربه زد که این صحنه از چشم داور و کمک داور دور ماند. از آنجایی که خطا شدت و نیروی زیادی نداشت داور باید این صحنه را با کارت زرد جریمه می‌کرد. اگر ضربه شدت بیشتری داشت قطعا جریمه اش کارت قرمز بود.»


او افزود:«در دقیقه 39 خورشیدی که بسیار به صحنه خطای نادری روی حسینی نزدیک بود به خوبی این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.» مظفری زاده ادامه داد:« در دقیقه 58 تصاویر تلویزیونی نشان می داد که ضربه سر اوساگونا را بیرانوند قبل از عبور کامل از خط دروازه برگردانده و ادامه بازی تصمیم درست داوری بود.»

 

 


کارشناس داوری فوتبال ایران ضمن تمجید از عملکرد تیم داوری در بازی امروز گفت:« اشکان خورشیدی و تیم داوری بازی امروز بازهم یک  قضاوت موفق دیگر را از خودشان نشان دادند .خورشیدی یک فصل موفق را تا اینجا سپری کرده است.»