شناسهٔ خبر: 32345725 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون وزیر ورزش و جوانان

رتبه نخست استان اصفهان در صدور اعتبارنامه سازمان‌های مردم نهاد

استان اصفهان با فعالیت ۲۰۰سمن و تعداد صدور اعتبارنامه سازمان‌های مردم نهاد جوانان رتبه نخست کشور را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در چهل و هفتمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان برصدور بخشنامه ای برای برون سپاری امور دولتی و استانی به تشکل های مردم نهاد جوانان تاکید کرد و گفت: این تشکل‌ها به دلیل معافیت مالیاتی و پرداخت حق بیمه، یکی از بهترین بسترها برای انجام این گونه فعالیت‌ها هستند . 
محمدمهدی تندگویان با اشاره به اجباری شدن حضور در کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی قبل، حین و بعد از ازدواج و کارگاه‌های کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور گفت: این کارگاه توانسته در کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی و طلاق تاثیرگذار باشد.
معاون وزیر ورزش و جوانان به فعالیت حدود 100 خانه جوان در کشور اشاره کرد و گفت:با فعالیت های خوبی که این خانه ها داشته اند، اعتبار مالی برای آنها اختصاص داده نشده است . 
وی افزود: درحال حاضر در مجموع ۲ هزار تشکل در کشور فعالند که ارگانها، نهادها و بویژه رسانه ملی باید روی این موضوع تبلیغات و سرمایه گذاری کنند.
استاندار نیز در این نشست با تاکید بر اینکه مدیران سالخورده باید مدیریت اجرایی را به جوانان واگذار کنند گفت: انتظار داریم مدیران کشور در همان سنی که خودشان وارد عرصه مدیریتی و اجرایی کشور شده‌اند، اجازه دهند تا جوانان نیز در همان سنین وارد این عرصه شوند.
عباس رضایی بر ریشه یابی آسیب های اجتماعی جوانان تاکید کرد وگفت: باید برای مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان که امروز با بحران های جدی مواجه شده و این بحران به درون خانواده ها هم نفوذ کرده، بیش از پیش توجه شود. 
وی افزود: جوانان آسیب پذیری بالایی دارند و با ایجاد زیرساختها باید زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه فراهم شود که تحقق این امر وظیفه مسئولان را دوچندان می کند.

رتبه نخست استان اصفهان در صدور اعتبارنامه سازمان‌های مردم نهاد رتبه نخست استان اصفهان در صدور اعتبارنامه سازمان‌های مردم نهاد رتبه نخست استان اصفهان در صدور اعتبارنامه سازمان‌های مردم نهاد رتبه نخست استان اصفهان در صدور اعتبارنامه سازمان‌های مردم نهاد رتبه نخست استان اصفهان در صدور اعتبارنامه سازمان‌های مردم نهاد