شناسهٔ خبر: 32286596 - سرویس فرهنگی
منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پیوستن بهاره رهنما، شقایق فراهانی و پژمان بازغی به «هم‌بازی‌شو»

بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به پروژه «همبازی‌شو» که به کشف استعدادهای بازیگری اختصاص دارد، پیوستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پژمان بازغی، مهرداد صدیقیان، گوهر خیراندیش، بهاره رهنما، شقایق فراهانی، متین ستوده، هادی کاظمی، هومن برق نورد، حسام منظور، فریبا متخصص، سمانه پاکدل، شبنم فرشادجو، سمیرا حسن پور، نهال دشتی، میثم ولیخانی، احمد پورخوش، مهشید جوادی و بازیگر کشور افغانستان مهتاب جعفری به پروژه همبازیشو پیوستند. 

اپلیکیشن «همبازی شو» با هدف کشف استعداد بازیگری و فراهم آوردن بسترِ حضور علاقه‌مندان انتخاب بازیگران، شناسایی استعدادها و استفاده از استعداد بازیگران همه کشور در صنعت سینما در دسترس عموم قرار گرفته است. 

«همبازی شو» نام استارتاپی است که با حمایت شتاب‌دهنده ابر زندگی، هنرِ علاقه‌مندان به حضور در عرصه سینما و تئاتر را به عنوان بازیگر محک می‌زند.

فیلم‌های ارسال شده برای هر فیلم و یا سریال توسط عوامل کارگردانی آن، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و از نفرات برگزیده برای ایفای نقش در آن مجموعه دعوت به عمل می‌آید.

همچنین در بخش کودک و نوجوان این برنامه نیز سریال «دوقلوها» با بازی عموهای فیتیله‌ای که قرار است از خرداد ماه در شبکه دو سیما پخش شود، اقدام به انتخاب ۳۰ بازیگر کودک و نوجوان در فصل اول خود کرده است، مرحله اول داوری برای تعیین سطح کاربران از دوم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

۲۴۱۲۴۳