شناسهٔ خبر: 32069115 - سرویس ورزشی
منبع: جماران | لینک خبر

پارس جنوبی برابر استقلال خوزستان تاکتیک نداشت

به گزارش ایرنا، سیروس نعمتی نژاد شنبه شب پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: سرمربی پارس جنوبی جم بیش از سه سال است که این تیم

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، سیروس نعمتی نژاد شنبه شب پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: سرمربی پارس جنوبی جم بیش از سه سال است که این تیم را هدایت می کند و باید با یک بازی خوب در خانه بتواند یقه همه تیم ها را بگیرد.
وی گفت: در این دیدار چنانچه بازیکنان از تجربه لازم برخوردار بودند وقتی یک بر صفر جلو بودیم موقعیت‌های خود را گل کرده و 3 بر صفر بازی را می‌بردیم.
وی یادآور شد: با این وجود سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران و نمایش بهتر برابر حریفان داشته باشیم.
نعمتی نژاد در ارتباط با وضعیت بقا تیمش در لیگ برتر نیز گفت: این تیم در ابتدای فصل خوب بدنسازی نکرد و مربیان قبل هم تیم خوبی را نبستند ولی با این وجود تمام سعی خود را برای بقا بکار می گیریم.
وی در مورد داوری بازی نیز گفت: داوری بد نبود ولی با این وجود در چند صحنه من به خطاهای کنار اعتراض داشتم که یکی از آنها نیز هم منجر به گل شد.
پارس جنوبی با این برد 28 امتیازی شد و به رتبه هفتم جدول لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.
استقلال خوزستان نیز با این شکست همچنان با 10 امتیاز در رتبه شانزدهم جدول باقی ماند.
در هفته بیست و پنجم بازی ها پارس جنوبی به مصاف صنعت نفت آبادان می رود و استقلال نیز در دربی خوزستان به مصاف فولاد می رود.
7212/6045
انتهای پیام