شناسهٔ خبر: 31873111 - سرویس فرهنگی
منبع: خانه ملت | لینک خبر

سال رونق تولید؛

فراکسیون های سه گانه طرحی را برای تحقق شعار سال تدوین کنند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از اعضای فراکسیون های سه گانه؛ ولایی، مستقلین و امید خواستار تدوین طرحی برای تحقق شعار سال 98 شد.

صاحب‌خبر -

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید با یادآوری نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید با بیان اینکه تلاش برای رونق تولید؛ بهبود اشتغال،  معیشت و سطح زندگی را به همراه دارد، گفت: خود اتکایی و عدم نیاز به کشورهای خارجی از مزایای توجه به رونق تولید است.

 نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رهبری با توجه به تحریم ها و فشارهای اقتصادی موضوع بسیار مهمی را برای شعار سال انتخاب فرمودند، افزود: برای مقابله با بحران های اقتصادی و تحریم ها نیاز جدی به رونق تولید داریم و انتظار می‌رود با تلاش و همت  مردم و تمامی دستگاه ها در سال ۹۸شاهد رونق تولید در کشور باشیم.

 وی ادامه داد: کارگران در حال حاضر وضعیت  معیشتی مناسبی ندارند و برخی از آنها از بیکاری  رنج می برند بنابراین  تنها راهکار برای بهبود وضعیت آنها تلاش برای رونق تولید و حمایت از کالای  ایرانی است.

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: طرحی در  فراکسیون امید برای بهبود وضعیت  معیشتی و برون رفت از مشکلات و مقابله با بی ثباتی قیمت ها در حال تدوین و بررسی است.

وی ادامه داد: انتظار می رود فراکسیون های سه گانه مستقلین، امید و ولایی طرحی نیز برای حمایت از شعار سال طرحی را تدوین و طراحی کنند تا تحقق آن به خوبی انجام شود./

پایان پیام