شناسهٔ خبر: 31813536 - سرویس اقتصادی
منبع: جمهوریت | لینک خبر

پاور بانک جدید هواوی با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر عرضه شد

پاور بانک جدید هواوی با ظرفیت معادل ۱۰ هزار میلی آمپر برای پیش فروش در دسترس قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

پاور بانک جدید هواوی با ظرفیت معادل ۱۰ هزار میلی آمپر برای پیش فروش در دسترس قرار گرفت. این پاور بانک در دو مدل متفاوت و با شارژ سریع ۱۸ وات ارائه شده است.

همواره تولیدکنندگان گوشی های هوشمند به منظور اطمینان حاصل کردن از داشتن خط تولید کامل، توجه ویژه‌ای به لوازم جانبی دارند. یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه تولید گوشی های هوشمند را می‌توان هواوی دانست که در حال حاضر قصد دارد تا رتبه برتر جهان که در اختیار غول تکنولوژی کره جنوبی (سامسونگ) قرار دارد را به دست آورد.

پاور بانک هواوی

گوشی های هواوی، دستگاه‌های نسبتا خوب با لوازم جانبی باکیفیت هستند؛ این شرکت به تازگی پاور بانک ۱۰ هزار میلی‌آمپری خود را برای گوشی های هوشمند عرضه کرد. اینطور که پیداست، پاور بانک جدید هواوی در دو مدل Micro-USB و USB-C عرضه شده است و در حال حاضر مدل Micro-USB با قیمت ۹۹ یوان (۱۵ دلار) پیش فروش می‌شود.

پاور بانک جدید هواوی دارای ظاهر کاملا سفید با لبه‌های گرد بوده و یک رابط خروجی USB-A و رابط ورودی Micro-USB را فراهم می‌کند؛ هر دو رابط از شارژ سریع ۱۸ وات و پروتکل شارژ سریع FCP هواوی پشتیبانی می‌کنند. بر اساس اعلام رسمی شرکت، این باتری که از جنس لیتیوم پلیمر ساخته شده است، می‌تواند گوشی هواوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro) را ظرف مدت ۳۰ دقیقه تا ۳۶ درصد شارژ کند.

پاور بانک هواوی

پاور بانک جدید هواوی دارای قابلیت شناسایی هوشمند دستگاه‌های قابل شارژ است، یعنی خروجی را به صورت خودکار، هنگامی که برای دستگاه‌های کوچکی همانند ساعت مچی هوشمند استفاده شود، آماده می‌کند. پاور بانک ۱۰ هزار میلی‌آمپری هواوی از ۱۲ نکته امنیتی همانند حفاظت از دمای سلول، شارژ و تخلیه بیش از حد باتری، مدار محافظ اتصال کوتاه، حفاظت در برابر ولتاژ بیشتر یا کمتر از حد ورودی پشتیبانی می‌کند.