شناسهٔ خبر: 31812857 - سرویس اجتماعی
منبع: جماران | لینک خبر

44 پایگاه نوروزی هلال احمر درخوزستان مستقر شد

به گزارش ایرنا علی خدادادی یکشنبه در نشست خبری در خصوص خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر استان در سرسرای این جمعیت بیان کرد: از این تعداد پایگاه 20 پست ثابت و 24

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا علی خدادادی یکشنبه در نشست خبری در خصوص خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر استان در سرسرای این جمعیت بیان کرد: از این تعداد پایگاه 20 پست ثابت و 24 پست موقت است .
وی با اشاره به اینکه پایگاه های امداد و نجات نوروزی از دیروز 25 اسفند ماه راه اندازی شدند گفت: این پایگاه ها به مدت 22 روز فعال هستند و 670 نفر در پایگاه های امداد و نجات نوروز در استان مستقر هستند.
وی گفت: در شهرستان های شوشتر، دزفول و خرمشهر برای ایام نوروز پایگاه های امداد و نجات ساحلی مستقر شده است.
خدادادی با اشاره به خدمات رسانی توسط هلال احمر در مرزهای شلمچه و چذابه به کاروان های راهیان نور ادامه داد: در مناطق فکه و دهلاویه نیز برای ایام نوروز امسال 2 درمانگاه در نظر گرفته شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: در عید نوروز سال گذشته به یکصد هزار مسافر خدمات رسانی انجام گرفت.

** پیش بینی تردد هفت میلیون مسافرنوروزی درخوزستان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه پیش بینی می شود امسال هفت میلیون مسافر در ایام نوروز امسال به خوزستان سفر کنند ادامه داد: با توجه به بارش های خوبی که در پاییز و زمستان امسال در خوزستان شاهد بودیم هوا و طبیعت در استان شرایط را برای جذب بیشتر مسافران نوروزی مهیا کرده است.
وی با اشاره به اینکه خوزستان همواره درگیر حوادث مختلف است اظهار داشت: امسال از تمامی امکانات برای مقابله با حوادث و مخاطرات گوناگون استفاده خواهیم کرد.
7158/6002
انتهای پیام