شناسهٔ خبر: 31760109 - سرویس بین‌الملل
منبع: سرپوش | لینک خبر

حمله موشکی به تل‌آویو/ نتانیاهو جلسه اضطراری تشکیل داد

بنا بر اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی، آژیر خطر حملات موشکی در شهر تل‌آویو به صدا درآمده و صدای انفجار هم به گوش رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، رسانه‌های صهیونیستی روز پنج‌شنبه از به صدا درآمدن آژیرهای خطر حملات موشکی در شهر تل‌آویو خبر دادند.

 

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی فعال شدن آژیرهای خطر در تل‌آویو را تایید کرده، اما هنوز جزئیاتی در این مورد منتشر نکرده است.

 

بر اساس گزارش‌های غیررسمی، ۲ یا ۳ راکت از نوار غزه به سمت تل‌آویو شلیک شده و سامانه گنبد آهنین را وادار به واکنش کرده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان تل‌آویو خواسته به پناهگاه بروند.

 

به دلیل بعد مسافت، حملات راکتی به تل‌آویو به‌ ندرت اتفاق می‌افتند و آخرین بار که آژیرهای خطر حملات راکتی در تل‌آویو به صدا درآمد، دو سال پیش بود که در آن مورد هم این سامانه‌ها به اشتباه فعال شده بودند.

 

فاصله میان شمال نوار غزه تا تل‌آویو حدود ۷۰ کیلومتر است. مقاومت فلسطین می‌گوید موشک‌هایی در اختیار دارد که قادر است شمال فلسطین اشغالی را نیز هدف قرار دهد.

 

در پی تحولات امشب، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با فرماندهان ارتش این رژیم جلسه امنیتی تشکیل داده است.

 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ساعتی پس از واکنش اولیه‌اش، گفت اذعان کرد که حملات راکتی امشب به تل‌آویو، «غافلگیرکننده» بوده است.

 

او همچنین بر خلاف ادعای اولیه‌اش، گفت هیچ‌یک از راکت‌های شلیک‌شده هدف گنبد آهنین قرار نگرفته، هرچند که این سامانه فعال شده و شلیک کرده است.

 

به گفته وی، در این حمله راکتی کسی آسیب ندیده است.