شناسهٔ خبر: 31756608 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

هفته آینده در صحن علنی

مجلس موادی از طرح اصلاح قانون انتخابات را بررسی می کند

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و دوشنبه جلسه علنی دارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای نظام اداری و مقابله با فساد، طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس و لایحه اصلاح و دایمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری را در دستور کار بررسی دارند.
بررسی لایحه حفاظت از خاک برای تامین نظر شورای نگهبان و لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی اعاده شده از شورای نگهبان و طرح اصلاح ماده 60 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس قرار دارد.
نمایندگان مجلس قرار است هفته آینده گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد عدم اجرای قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحیق و تفحص از عملکرد سازمان خصوصی سازی بررسی کنند.
بررسی اقدامات دستگاه های مسوول در خصوص مصوبات هیات وزیران و قوانین مرتبط در زمینه مبارزه با آلودگی هوا و تقاتضای تحقیق و تفحص از نحوه تشکیل و خرید ساختمان ها و جذب نیرو و دادن وام توسط بانک شهر در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس قرار دارد.
سیام**9121**1751