شناسهٔ خبر: 31319180 - سرویس سیاسی
منبع: جماران | لینک خبر

برای حل مشکلات اقتصادی باید همچون شهدا تکلیف مدار بود

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی ماندگاری روز جمعه در یادواره شهدای روستای حاجی آباد شهرستان گناباد افزود: مهمترین علت وقوع مشکلات اقتصادی در کشور کم کاری و

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی ماندگاری روز جمعه در یادواره شهدای روستای حاجی آباد شهرستان گناباد افزود: مهمترین علت وقوع مشکلات اقتصادی در کشور کم کاری و حرام خواری برخی اشخاص و جنگ اقتصادی و تحریمهای دشمنان است.
وی با اشاره به این که امروز در کشور ما صداقت کم رنگ شده است افزود: برخی افراد که خود مشکلات اقتصادی ندارند و حقوقهای بالا دریافت می کنند و برای خرید مایحتاج اساسی زندگی مانند گوشت با تنگنا و مضیقه مواجه نیستند مسائل و مشکلات مردم را به خوبی درک نمی کنند.
او ادامه داد: امروز که دشمنان، جنگ اقتصادی را بر ما تحمیل کرده اند مسئولان کشور باید با خدا معامله و با برنامه ریزی منسجم و هدفمند برای گشودن تنگناهای کشور تلاش کنند.
مدیرعامل موسسه روایت سیره شهدا گفت: یادواره های شهدا مجلس یادبود آنهاست و کسانی که می خواهند همچون شهیدان مجاهدت کنند باید مسیری که آنان طی کرده اند را ادامه دهند.
روستای حاجی آباد از توابع دهستان پسکلوت بخش مرکزی گناباد در فاصله 24 کیلومتری جنوب شرقی مرکز این شهرستان قرار دارد که تاکنون بیش از 50 رزمنده را عازم جبهه های حق علیه باطل کرده است.همچنین این روستا در راه آرمانهای اسلام و انقلاب اسلامی شش شهید و 25 جانباز از جمله دو جانباز مدافع حرم را تقدیم کرده است.
شهرستان گناباد با هزار و 339 شهید، جانباز و آزاده در 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
1922/2095
انتهای پیام