شناسهٔ خبر: 31171536 - سرویس استانی
منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اقدامات خرابکارانه محکوم به شکست است

«علی‌محمد احمدی» در پیامی به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران در حادثه تروریستی زاهدان تأکید کرد: اینگونه اقدامات خرابکارانه و تروریستی که با هدف ایجاد تفرقه و ناامن کردن منطقه انجام می‌شود، محکوم به شکست بوده و ره به جایی نخواهد برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «علی‌محمد احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از فرزندان این مرز و بوم پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان که دو روز پس از همایش اتحاد و اقتدار ملت سرافراز ایران اسلامی با حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی در جاده خاش- زاهدان به وقوع پیوست موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

یقینا اینگونه اقدامات خرابکارانه و تروریستی که با چراغ سبز ابرقدرتهای غرب و ایادی دست‌نشانده در منطقه به وقوع می‌پیوندد با هدف ایجاد تفرقه و ناامن کردن منطقه انجام می‌شود، محکوم به شکست بوده و ره به جایی نخواهد برد.

اینجانب این حادثه تروریستی را به ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف و متحد استان سیستان و بلوچستان، استاندار محترم آن استان و همچنین خانواده معظم شهدای این حادثه تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های ارجمندشان صبر و اجر مسئلت دارم.

انتهای پیام/