شناسهٔ خبر: 31171520 - سرویس سیاسی
منبع: جماران | لینک خبر

شورای اجتماعی محلات گامی مهم در مشارکت مردم است

به گزارش ایرنا، کامران گردان روز پنجشنبه در آیین فراخوان ثبت نام شورای اجتماعی محلات کوی مدرس همدان اظهار داشت: ایجاد این شورا منجر به مشارکت مردم در تصمیم

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، کامران گردان روز پنجشنبه در آیین فراخوان ثبت نام شورای اجتماعی محلات کوی مدرس همدان اظهار داشت: ایجاد این شورا منجر به مشارکت مردم در تصمیم گیری های مدیریت شهری و انجام هرچه بهتر برنامه ها می شود.
وی اضافه کرد: بدون تردید با تشکیل شورای اجتماعی محلات می توانیم از تجربه صاحب نظران در کیفی سازی خدمات هرچه بهتر به شهروندان، آبادانی و توسعه شهری استفاده ثمربخش داشته باشیم.
گردان با اشاره به شروع بکار مرحله فراخوان ثبت نام شورای اجتماعی محلات گفت: در نخستین گام چهار محله را به صورت آزمونه (پایلوت) انتخاب کرده ایم تا ضمن پوشش نقاط ضعف احتمالی، در هزینه ها نیز صرفه جویی صورت شود.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: شورای اجتماعی محلات همدان می تواند الگوی کشوری شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این آیین گفت: شورای اجتماعی محلات به پیگیری و رفع مطالبات شهروندان سرعت می بخشد.
رضوان سلماسی افزود: این شورا در بررسی و حل مشکلات مردم در مناطق مختلف شهری نقش آفرین خواهد بود و به عنوان بازوان توانمند شورای اسلامی شهر همدان به شمار می روند.
وی اضافه کرد: شورای اجتماعی محلات در واقع پل ارتباطی مردم با مسئولان و مدیران شهری خواهد بود و کمک شایانی به تصمیم گیری های شورای شهر خواهد کرد.
سلماسی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح می تواند به خدمات بهتر و ایجاد عدالت متوازن در خدمات رسانی به خصوص در محلات کم برخوردار منجر شود.
طرح شورای اجتماعی محلات یکی از طرح های اصلی شورای اسلامی شهر همدان محسوب می شود که به فرمانداری این شهرستان نیز ارائه شده است.
هم اکنون مدیریت شهری همدان در چهار منطقه شهرداری و 12 ناحیه انجام می شود.
7520/2090
انتهای پیام