شناسهٔ خبر: 31171493 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

شهردار :

18میلیارد ریال برای آسفالت معابر عمومی شهر مهردشت نیاز است

یزد - ایرنا - شهردار مهردشت ابرکوه گفت: برای آسفالت 60 هزار مترمربع از خیابان‌های فرعی و معابر عمومی این شهر افزون بر 18 میلیارد ریال بودجه نیاز است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا باقی پور عصر روز پنجشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه این شهر یکی از شهرهای کمتر توسعه یافته استان است ، افزود : شهر مهردشت نیاز به توجه ویژه مسئولان دارد.
وی اظهار داشت : هم‌ اکنون افزون بر 15 طرح و پروژه در سطح این شهر در قالب عمران شهری و خدماتی رفاهی در دست اجرا و تکمیل است.
باقی پور ادامه داد: فاز نخست مسیر ورودی شهر مهردشت از سمت ابرکوه در وسعت 22هزار مترمربع شامل زیرسازی و آسفالت با صرف 6 میلیارد ریال بودجه پایان یافت .
این مسئول همچنین تصریح کرد: فاز نخست مسیر ورودی از سمت مروست شامل زیر سازی و آسفالت در وسعت 10هزار مترمربع هم با اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال اجرا شد.
شهردار مهردشت بیان کرد: طرح علائم راهنمایی و رانندگی ، مناسب‌سازی حسینه محله مهرآباد ، بهسازی محور گردشگری خانه فاخر تاریخی اسماعیل‌خان جمعاً در وسعت هفت هزار مترمربع و بهسازی پارکینگ حاشیه امامزادگان به طول 150متر در حال تکمیل است.
باقی پور ، بابیان اینکه خانه تاریخی اسماعیل‌خان در 2 فاز انجام ‌شده است ، اظهار داشت : برای این طرح‌ افزون بر پنج میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است .
شهردار مهردشت خاطرنشان کرد: بهسازی و آسفالت خیابان امام زادگان به مساحت 6 هزار متر مربع و محور گردشگری قلعه نصرت‌آباد در وسعت 2 هزار متر مربع در دست اجرا است که برای تکمیل این طرح‌ها هم افزون بر چهار میلیارد و 300 میلیون ریال نیاز است.
شهردار مهردشت همچنین افزود: ساخت میدان عسکرین (ع) در وسعت 6 هزار متر مربع و بوستان محله‌ای نصرت‌آباد با هزار مربع به اتمام رسیده و برای آنها افزون بر سه میلیارد ریال هزینه شده است.
باقی پور ادامه داد: طرح‌هایی هم شامل بوستان محله‌ای اردی در وسعت 850 مترمربع ، پیاده‌سازی نرم‌ افزار جامع و یکپارچه شهرسازی و اجرای طرح ممیزی املاک شهر مهردشت به اتمام رسیده است و برای اجرای این طرح‌ها هم حدود سه میلیارد ریال هزینه شده است .
شهر مهردشت از توابع بخش بهمن با هشت هزار نفر جمعیت در 155 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6197