شناسهٔ خبر: 31171445 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای شهر کرج:

اعتماد مردم نسبت به مدیریت شهری باید تقویت شود

کرج - رئیس شورای شهر کرج برافزایش اعتماد مردم به مدیریت شهری و تقویت این مهم تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عباس زارع ظهر پنجشنبه در جشن بزرگ انقلاب که در باشگاه فرهنگی میلادی برگزار شد، با تأکید بر اینکه باید اعتماد مردم نسبت به مدیریت شهری تقویت شود، اظهار کرد: همه باید برای ارتقای سطح رفاه اجتماعی تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری بابیان اینکه باید از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم، گفت: حل مشکلات شهر و به‌تبع کشور منوط به همدلی و همبستگی مردم و مسئولان دارد.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی باید هرچه در توان داریم برای حل مشکلات مردم به‌کارگیریم، گفت: شهر نیازمند سازندگی است و این مهم با رشد اقتصادی رابطه مستقیم دارد، باید همه تلاش کنیم تا سازندگی تحقق پیدا کند.

زارع در بخش دیگری بر اهمیت توسعه محیط‌های شهری تأکید کرد و گفت: باید به این باور برسیم که راهی جز تلاش و تقویت اتحاد و همدلی نداریم.

وی در بخش دیگری با اشاره به مشکلات کارگران، گفت: به‌خوبی از مشکلات کارگرانی که با پیمانکاران کار می‌کنند، خبرداریم، کارگران شبانه‌روزی زحمت می‌کشند و در شرایط کنونی آسیب‌پذیرتر از دیگر اقشار جامعه هستند.

رئیس شورای شهر کرج بابیان اینکه بنده و همکارانم در شورای اسلامی شهر کرج تلاش می‌کنیم همه افرادی که در بدنه مدیریت شهری تلاش دارند موردتوجه قرار گیرند، گفت: قشر کارگر موردتوجه ویژه است.

زارع در بخش دیگری با تأکید بر اینکه مدیریت شهری در شرایط کنونی نیازمند اصلاحات اساسی است، گفت: مهم‌ترین مسئله تلاش برای افزایش اعتماد مردم به بدنه دولت و مدیریت شهری در دهه پنجم از عمر مبارک انقلاب است، این مهم از طریق شفاف‌سازی محقق می‌شود.