شناسهٔ خبر: 31171444 - سرویس سیاسی
منبع: میزان | لینک خبر

امروز در قم:

آیت‌الله سبحانی خطاب به وزیر راه: مسکن‌های ناقص کشور را تکمیل کنید

خبرگزاری میزان- آیت‌الله سبحانی با بیان اینکه گاهی در ساخت و ساز‌ها سمبل‌کاری می‌کنند، گفت: لازم است مسکن‌های ناقص تکمیل شود تا از این طریق به اندازه‌ای مشکلات مردم حل شود.

صاحب‌خبر -
گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ آیت‌الله جعفر سبحانی امروز در دیدار محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی[جاده خاش - اهواز] گفت: لازم می‌دانم به خانواده و بازماندگان این شهدا تسلیت بگویم؛ قطعا این حوداث باهمکاری و هم فکری معاندین انجام می‌شود.

این مرجع تقلید در ادامه ابراز داشت: ساخت مسکن، امری مهم برای ملت ایرانی است که دارای نوعی استقلال طلبی هستند؛ در سابق نیاز به مسکن زیاد نبود، ولی الان به دلیل روح استقلال طلبی در بین مردم و جوانان ایرانی، لازم است به تعداد انسان‌ها مسکنی آماده باشد.

معظم له عنوان کرد: لازم است مسکن‌های ناقص تکمیل شود تا از این طریق به اندازه‌ای مشکلات مردم حل شود.

وی با تأکید بر اینکه باید بر ساخت و ساز‌ها از سوی دولت نظارت شود، خاطرنشان ساخت: گاهی در ساخت و ساز‌ها سمبل کاری می‌کنند؛ باید هر واحدی که می‌سازند حتما نظارت شود تا کار‌ها دقیق‌تر انجام گردد.

آیت الله سبحانی بیان داشت: در حال حاضر مناطقی از آذربایجان مانند ارسباران هستند که نیاز به مسکن و جاده سازی دارد؛ زنانی هستند که به دلیل نبود راه و جاده در مشکلات زیادی قرار دارند.

وی افزود: موضوع دیگر توجه به پلی است که به تازگی در منطقه پردیسان قم ساخته شده؛ این پل ناقص ساخته شده؛ حدود چند سالی طولی کشید که یک طرف آن ساخته شود، ولی با این حال طرف دیگر آن ناقص است و همین مسئله، مشکلاتی را برای رفت و آمد ایجاد کرده؛ لازم است به این مسئله نیز توجه ویژه‌ای شود.

 طبق گزارش حوزه، آیت الله سبحانی بر توجه به زیباسازی در تابلو‌ها و نوشتن مسیر تردد تأکید کرد و گفت: این نکات کمتر به چشم می‌آید و باید توجه ویژه به آن کرد.
 
انتهای پیام/