شناسهٔ خبر: 31171428 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

آیت الله مظاهری:

ملت ایران باجنایتهای اشرار ازپیمودن راه نورانی دین مایوس نمی‌شود

اصفهان - زعیم حوزه علمیه اصفهان با اشاره به حادثه تروریستی زاهدان گفت: این‌گونه جنایت‌های شرارت‌بار، ملّت ایران را در پیمودن راه نورانی اسلام و تشیع دچار تردید و یأس نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی حسین مظاهری در پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: بار دیگر دست پلید و جنایتکار دشمنان تکفیری اسلام و انقلاب اسلامی، حادثه‌ای تلخ و اسفبار را به‌وجود آورد و جمعی از پاسداران عزیز و جان‌برکف را که از مأموریت صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی بازمی‌گشتند به شهادت رسانید، قطعاً این‌گونه جنایت‌های شرارت‌بار، ملت عظیم‌الشأن ایران را در پیمودن راه نورانی اسلام و تشیع و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، دچار تردید و یأس نخواهد کرد.

در ادامه این پیام آمده است: شهادت این عزیزان را به هم بازماندگان و خاندان این شهیدان راه خداوند تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان و رحیم، صبر و تسلی و سکینه برای قلب‌های داغدار و دل‌های ماتم‌زده و عزادار آنان مسألت می‌کنم و از پیشگاه خداوند می‌خواهیم که این ملّت بزرگ و امتحان‌داده در راه او را از شر دشمنان جنایتکار حفظ فرماید. انّه ولیّ النّعم.