شناسهٔ خبر: 31171386 - سرویس ورزشی
منبع: جماران | لینک خبر

مسابقات بدمینتون لیگ بانوان کشور در رشت آغاز شد

به گزارس خبرنگار ایرنا ، در این دوره از مسابقات ، تیم های بدمینتون کیهان سیاحت پارسیان مشهد ، نماینده قم ، نماینده زنجان و هیات بدمینتون بانوان استان گیلان

صاحب‌خبر - به گزارس خبرنگار ایرنا ، در این دوره از مسابقات ، تیم های بدمینتون کیهان سیاحت پارسیان مشهد ، نماینده قم ، نماینده زنجان و هیات بدمینتون بانوان استان گیلان به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند.
در اولین بازی برگزار شده این رقابت ها نیز، تیم های بدمینتون بانوان هیات گیلان و زنجان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بدمنیتون بانوان گیلان در یک بازی نزدیک و حساس با نتیجه سه بر 2 برابر حریفش به برتری دست یافت تا این مسابقات را پیروزی آغاز کند.
در جریان این دیدار، ابتدا بانوان بدمینتون باز گیلانی در دو بازی خود به پیروزی رسیدند اما در ادامه، این تیم زنجان بود که 2 پیروزی کسب کرد تا برای تعیین تیم برنده، بدمینتون باز پنجم هر دو تیم رو در روی هم قرار گیرند که در نهایت تیم گیلان موفق عمل کرد و پیروز این دیدار شد.
همچنین در دیگر دیدار از اولین روز این رقابت ها عصر امروز تیم های بدمینتون بانوان قم و کیهان سیاحت پارسیان مشهد رو در روی هم قرار خواهند گرفت.
تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها که به مرحله نهایی این مسابقات راه یافته اند، به صورت دوره ای و به مدت دو روز با هم به رقابت می پردازند و پس از آن ، تیم ها باید منتظر بازی های دور برگشت باشند تا چهره تیم های برتر این لیگ مشخص شود.
7285 /6030
انتهای پیام