شناسهٔ خبر: 31171308 - سرویس سیاسی
منبع: جماران | لینک خبر

دشمن نمی تواند درباره سلاح های ایران تصمیم گیری کند

به گزارش ایرنا، مولوی اسحاق مدنی روز پنجشنبه در همایش بین المللی چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی ایران در قشم افزود: ایران برخلاف روزهای سختی که در جنگ تحمیلی

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، مولوی اسحاق مدنی روز پنجشنبه در همایش بین المللی چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی ایران در قشم افزود: ایران برخلاف روزهای سختی که در جنگ تحمیلی تجربه کرد، امروز به یکی از ابرقدرت های جهان تبدیل شده است.
وی ادامه داد: به برکت امام خمینی(ره) وجانشین بزرگوارش حکومت اسلامی تشکیل شد و پس از چهل سال به جایی رسیده است که ابرقدرت های جهان جسارت سخن گفتن با آن را ندارند.
این عالم اهل سنت تصریح کرد: دشمنان قصد داشتند چنان که در برخی کشورهای اسلامی از علما سوء استفاده کردند، امام خمینی(ره) را نیز وسیله ای قرار دهند که حکومت شاه را که به زیر سلطه شوروی سابق می رفت، نابود کنند و بعد از آن مهره های خود را بر مسند حکومت بنشانند.
وی افزود: آنها به امام راحل نیاز داشتند، زیرا می دانستند که علمای اسلامی در بین مردم جایگاه والایی دارند.
وی ادامه داد: دشمن درک درستی از امام راحل و ملت نداشت وبه همین دلیل توطئه ها و دسیسه های آنها برای مقابله با انقلاب اسلامی به شکست انجامید.
این عالم اهل سنت اظهار داشت: انقلاب اسلامی به معنویات ارزش بخشید و پس از وقوع انقلاب همه علما در جهان احترام خاصی یافتند.
مدنی تصریح کرد: امروز دشمن ذلیل شده واگرچه قصد دارد انقلاب را نابود کند اما توان این کار را ندارد.
همایش 2 روزه چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی ایران با حضور مهمانانی از کشورهای بحرین، بنگلادش، نیجریه، عمان، اندونزی و آفریقای جنوبی در قشم آغاز شد.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت در میان آب های خلیج فارس از توابع استان هرمزگان است.
7500 /6048
انتهای پیام