شناسهٔ خبر: 31171306 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار مرکزی:

۱۰۸ پروژه در فراهان افتتاح و کلنگ زنی شد

نمایندگی مرکزی

۱۰۸ پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سیدعلی آقازاده در جریان سفر به فراهان و افتتاح پروژه‌های دهه فجر این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان فراهان افزود: برای این پروژه‌ها ۳۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده که ۳۸۳ شغل ایجاد کرده است.

وی افزود: مجموع پروژه‌های افتتاحی ۱۰۶ و کلنگ زنی ۲ پروژه بوده که طرح‌های کلنگ زنی شده برآورد هزینه نشده و هزینه صرف شده صرفاً برای طرح‌های افتتاحی است.

آقازاده اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی شهرستان شامل ۷۸ پروژه با سرمایه گذاری ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیارد تومان و پروژه‌های اقتصادی شامل ۳۰ پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه سال ۹۸ سال خوبی خواهد بود، گفت: در سال جاری چرخ تولید صنایع بزرگ استان مرکزی به چرخش درآمد و با این رویکرد کارگاه‌های کوچک و متوسط شهرها و روستاهای استان نیز فعال خواهد شد، همچنین در سال جاری با مساعدت بخش دولتی و خصوصی گام‌های مؤثری در جهت رونق اقتصادی استان برداشته شد و این نگاه در سال ۹۸ نیز جاری خواهد بود.

به گزارش ایسنا، کارگاه تولید دستکش صنعتی در تلخاب با زیربنا ۷۰ مترمربع، با ظرفیت تولید ماهانه ۲۰ هزار جفت دستکش با صرف اعتبار ۴ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال بهره برداری شد.

انتهای پیام