شناسهٔ خبر: 31171290 - سرویس اجتماعی
منبع: میزان | لینک خبر

پیام تسلیت شریعتمداری در پی حادثه تروریستی زاهدان

ایران بیش از پیش در برابر کینه‌توزی‌های دیرینه دشمنان متحد است

خبرگزاری میزان- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی حادثه تروریستی زاهدان و شهادت مظلومانه جمعی از مدافعان وطن را به مردم شریف ایران و خانواده‌های این عزیزان تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی حادثه تروریستی زاهدان و شهادت مظلومانه جمعی از مدافعان وطن را به مردم شریف ایران و خانواده‌های این عزیزان تسلیت گفت.

متن پیام محمد شریعتمداری به شرح ذیل است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت مظلومانه و جانسوز جمع عاشقی از رزمندگان غیور اسلام که در مأموریت شریف حراست از مرز‌های ایران، توسط گروهک حقیر، تروریستی و مزدور سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه به شهادت رسیدند، موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی گردید و ملت ایران را داغدار کرد.

این اقدام بزدلانه و کور در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، ملت بزرگ و دردآشنای ایران را بیش از پیش متحد و یکپارچه در برابر چنین کین توزی‌های دیرینه می‌نماید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مردم شریف ایران، مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و همه خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام، سلامتی کامل مجروحان این حادثه و صبر جمیل برای تمامی بازماندگان این شهدای مظلوم را از خداوند متعال، مسألت می‌نمایم».

انتهای پیام/