شناسهٔ خبر: 31171236 - سرویس سیاسی
منبع: دیپلماسی‌ایرانی | لینک خبر

دادستان کل کشور دستور برخورد با عوامل حادثه را داد

صاحب‌خبر -

 دادستان کل کشور طی پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در جاده خاش – زاهدان، از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان خواست با همکاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با عوامل این حادثه برخورد کند.
به گزارش روز پنجشنبه گروه اجتماعی ایرنا ، در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری آمده است : حادثه شهادت تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حافظان و نگهبانان امنیت و مرزهای کشور بودند، در پی یک حرکت جنایتکارانه تروریستی به وقوع پیوست.
این اقدام جنایتکارانه پس از راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم و همزمان با نشست سردمداران کفر و نفاق و مزدوران آنان در ورشو، نشان دهنده بغض و کینه و دشمنی استکبار از حضور حماسی مردم است و از یک سو موجب تاثر و تاسف و از سوی دیگر وجود چنین جوانان از خود گذشته و جان بر کفی در مقابل توطئه‌های دشمن، موجب مباهات است.
اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این عزیزان به رهبر معظم انقلاب فرماندهی کل قوا، خانواده‌های شهدای عزیز و مرد غیور سیستان و بلوچستان و همه همسنگران آنان، از دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان مجدانه می‌خواهم که با همکاری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی موضوع را پیگیری و برابر با مقررات با عوامل مستقیم و غیرمستقیم این حادثه تروریستی برخورد و اقتدار نظام را در مواجهه این حوادث به دشمن نشان دهند.
به گزارش ایرنا شامگاه چهارشنبه (شب گذشته) یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون 27 تن شهید و 13 نفر مجروح شدند.