شناسهٔ خبر: 31171114 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

امیدوارم استقلال در تبریز، تراکتورسازی را شکست دهد

بیانی: فرهاد مجیدی برگ برنده برای استقلال است/ منشا از پرسپولیس آمده و انگیزه بالایی دارد

پیشکسوت استقلال گفت: خارجی‌های استقلال در نیم فصل اول در حد لیگ ما نبودند چه برسد به اینکه در حد استقلال باشند.

صاحب‌خبر -

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس و در حاشیه بازی تیم رسانه مقابل پیشکسوتان، در مورد بازی حساس استقلال برابر تراکتورسازی گفت:‌اگر استقلال بخواهد در انتهای فصل موفق باشد باید چند بازی اول نیم فصل دوم را با پیروزی پشت سر بگذارد. تراکتورسازی تیم خوبی است. تیم‌هایی مانند تراکتورسازی هر زمان مقابل استقلال قرار گرفته‌اند بازی جذابی را شاهد بوده‌ایم. امیدوارم استقلال در تبریز تراکتور را شکست دهد تا جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

بیانی در خصوص شرایط فعلی آبی‌های تهران گفت: استقلال شرایط خوبی دارد. دیدیم بازیکنان خارجی جدیدی که گرفته‌اند توانستند به تیم کمک کنند. وجود فرهاد مجیدی به خاطر محبوبیتی که نزد هواداران دارد، یک برگ برنده برای استقلال است. من مطمئنم در بازی‌های خانگی ورزشگاه پر می‌شود و امیدوارم در بازی‌های نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کنیم تا جزو مدعیان قرار بگیریم. صد در صد اگر استقلال در کنار مدعیان قرار بگیرد شانس اول قهرمانی خواهد بود.

پیشکسوت تیم استقلال در مورد خریدهای این تیم در پنجره زمستانی گفت: در نیم فصل اول خارجی‌هایی که گرفتیم در حد لیگ ما نبودند چه برسد به اینکه در حد استقلال باشند. کادر فنی هم متوجه این موضوع شد و آنها از تیم جدا شدند. بازیکن خارجی که 10 دقیقه بازی می‌کند در حد لیگ ما نیست اما بازیکنان خارجی جدید خوب هستند و می‌توانند برای استقلال تاثیرگذار باشد. ضمن اینکه منشا انگیزه بالایی دارد تا در استقلال خوب بازی کند و گل بزند. چون او از پرسپولیس آمده است. امیدوارم این بازیکنان زودتر به هماهنگی با بقیه نفرات تیم برسند و بتوانند به استقلال کمک کنند.

انتهای پیام/س