شناسهٔ خبر: 31171111 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:

مسئولان در تبیین فرهنگ شهادت پیشگام باشند

آستارا - ایرنا - معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئولان با اجرای برنامه ها و طرح های فرهنگی در تبیین فرهنگ شهادت در بین نسل نوجوان و جوان پیشگام باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار مهران طهماسبی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده های شهیدان احمد طایفه حیدری، گل بابا خدایی و فریبرز نوراللهی در آستارا افزود: هشت سال دفاع مقدس درس حراست از انقلاب و نظام اسلامی را تعلیم داد و ملت بزرگ ایران، پای آرمان های انقلاب ایستاده است.
وی اضافه کرد: دیدار با خانواده های شهدا و برگزاری یادواره ها مرور دلاوری های رزمندگان دفاع مقدس است و هر ایرانی باید تبعیت از ولایت را با جان و دل نشان دهد.
معاون نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج بیان کرد: بسیج به عنوان سرمایه مردمی و نیروی عظیم انسانی، بدون چشمداشتی به وظیفه خود عمل می کند و جانفشانی شهدا رسالت ما را سنگین تر کرده است.
فرمانده سپاه آستارا هم گفت: این برنامه به منظور پاسداشت هشت سال دفاع رزمندگان از دین و میهن اسلامی برگزار می شود و یاد و خاطره شهدا هرگز فراموش نخواهد شد.
سرهنگ جهانبخش آرمان افزود: دشمن بعثی در زمان تهاجم نظامی به کشورمان، خیال پیروزی و فتح را در سر می پروراند اما مقاومت ملت رشید ایران، غیرت و همت دینی را در پاسداری از کیان اسلامی به نمایش گذاشت.
کامبیز بابایی مسئول کانون بسیج رسانه آستارا هم گفت: رسانه ها در حراست و انتقال فرهنگ شهادت در جوان نقش مهمی دارند و خبرنگاران این شهرستان، برای انعکاس برنامه های شهدا به وظیفه خود عمل می کنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 166 شهید را به نظام اسلامی تقدیم کرده است.
7105 / 7124 /6030