شناسهٔ خبر: 31170921 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

بازدید وزیر ارشاد از پروژه ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) در کرمان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه‌ ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) در کرمان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدعباس صالحی در بازدید از پروژه‌ ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) در کرمان اظهار کرد: عشق مردم ایران به اهل بیت (ع) و به‌خصوص سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، دیرین و قدیمی است و محبت به اهل بیت (ع) در دل و جان مردم ایران وجود دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: بعد از سقوط صدام، ستاد بازسازی عتبات عالیات هم با همین نگاه شروع به فعالیت کرد و این احساس متعلق به همه‌ مسلمانان و به طور خاص متعلق به همه‌ ایرانی‌ها است.

وی با بیان اینکه کار برای ائمه (ع) مرز خاکی نمی‌شناسد، عنوان کرد: کاری که برای حرم مطهر ائمه انجام بگیرد، کار برای یک کشور و خاک و مرز دیگر محسوب نمی‌شود، بلکه برای بخشی از قلب و وجود ما ایرانیان است که ممکن است خاک در جای دیگری باشد، اما عشق به آن خاک و مکان در دل ما قرار دارد.

صالحی افزود: اتفاقات خوبی در رابطه با بازسازی عتبات در این سال‌ها رقم خورده و تسهیلات خوبی برای زائران اهل بیت (ع) در عراق به‌ویژه در کربلای معلی پدید آمده است.

وی تصریح کرد: بالطبع نمی‌توان به این کارها به عنوان یک کار تکلیفی و یا اقتصادی نگاه کرد چرا که با جان و دل صرفاً برای خدمت به اهل بیت (ع) انجام می‌شود و شایان تقدیر فراوان است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: کسانی که در این مکان و در این رابطه کار می‌کنند اجر ماندگار خواهند داشت و امیدواریم با انتقال گنبد به کربلا و نصب بر روضه‌ منوره‌ آن حضرت، سال‌های سال این خدمت مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/3388/ق