شناسهٔ خبر: 31170866 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

خوزستان| بیش از ۱۵۰۰ نفر از خدمات رایگان پزشکی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) بهره‌مند شدند

R41468/P1494/S6,57/CT1

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در خوزستان گفت: مردادماه امسال بیش از ۱۵۰۰ نفر از خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) به صورت رایگان بهره‌مند شدند.

صاحب‌خبر -

حامدشهریاری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول، اظهار داشت: با توجه به اینکه 76درصد از اقتصاد کشور از خوزستان تامین می‌شود ولی متاسفانه محرومیت استان خوزستان زبانزداست که امیدواریم با همکاری سازندگی سپاه قدمی برای محرومیت‌زدایی استان خوزستان برداشته شود.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در خوزستان با بیان اینکه قرارگاه تنها در بخش عمرانی فعالیت نمی‌کند، بیان‌کرد: قرارگاه در زمینه‌های فرهنگی، بهداشت و درمان فعالیت‌ دارد به طوری که از فروردین 97 کار داندن پزشکی و پزشکی در استان خوزستان در منطقه آل صافی اهواز حدود 1400 نفر ویزت رایگان شد و همچنین در مرداد 97 به مدت ده روز در درمانگاه شهرداری واقع در نادری بیش از 1500 نفر از خدمات رایگان پزشکی و دندان‌پزشکی بهره مند شدند.

حامد شهریاری با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده، افزود: با توجه به محرومیت استان خوزستان در بخش آموزشی در مناطق محروم مهرماه تصمیم گرفته شد که توزیع نوشت افزار بین روستاهای دورافتاده را در برنامه‌های خدمات خود داشته باشیم که در این راستا 1200 بسته آموزش و پک نوشت افزار در بین نیازمندان شهرستان‌های لالی، باغملک، ایذه، بخش حاشیه اهواز، ماهشهر، گتوند، سوسنگرد، خرمشهر تقسیم شد.

وی با بیان اینکه این اقلام با مبلغی بالغ بر 150میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد، افزود: در بخش توزیع مواد غذایی در بهمن‌ماه امسال نیز 1300 بسته موداغذایی و در دی ماه 1200 مواد غذایی جهت توزیع بین نیازمندان استان خوزستان در شهرستان‌های رامهرمز، ایذه، باغملک، گتوند، هفتگل، اهواز و خرمشهر توزیع و تقسیم شد.

وی در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم در اسفند و فروردین سال آینده طبق پیش بینی‌های صورت گرفته بیش از 2هزار 500 بسته مواد غذایی را در مناطق محروم استان خوزستان توزیع و تقسیم کنیم.

شهریاری با بیان اینکه توزیع لباس گرما بین نیازمندان نیز از جمله دیگر خدمات قرارگاه امام رضا(ع) بوده، گفت: در بهمن ماه امسال جهزیه به 4زوج نیازمند و در شهرستان ماهشهر نیز 4تخت خواب برای 4بیمار روحی و جمسی به مرکز توانبخشی این شهرستان اهدا شد.

وی درباره فعالیت‌های عمرانی این گروه گفت: در نوروز 96-97 در منطقه اروند کنار ساخت 20سرویس بهداشتی، شادگان 25سرویس بهداشتی و نوسازی 2خانه انجام شد که در این راستا پیگیر هستیم تا دو ماه آینده با همکاری سازندگی سپاه استان و شهرداری اهواز برای 45خانوار مناطق حاشیه نشین اهواز کار نوسازی و بهسازی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه یک هزار 500نفر از نیروهای بومی مشغول خدمت رسانی هستند، یادآورشد: دانشجویان، دانش‌آموزان، بچه‌های مسجدی، طلاب نیروهای خودجوش مردمی با لبیک به بیانات مقام معظم رهبری در مناطق محروم حضور یافتند و به محرومین و مستضعفان خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ ع