شناسهٔ خبر: 31170811 - سرویس اجتماعی
منبع: مهر | لینک خبر

پیام حجت‌الاسلام‌ شهیدی در پی اقدام تروریستی در سیستان و بلوچستان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی و جنایتکارانه صورت گرفته در حمله به اتوبوس حامل پرسنل سپاه پاسداران این ضایعه غم‌انگیز را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

«بسمه‌تعالی

بار دگر گروه‌های ملحد تروریستی در اقدامی جنایتکارانه در سیستان و بلوچستان، سبعیت و استیصال خود را به نمایش گذاشتند و پس از حماسه بزرگ ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن جنایتی تازه آفریدند. این کوردلان که امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث خشم و کین آنان می‌گردد، زبونی و کینه‌توزی خود را با چنین اقدامات ننگینی به نمایش می‌گذارند.

در روزهایی که استکبار جهانی در مقابله با اتحاد و انسجام ملت ایران به حمایت مستقیم و رذیلانه از منافقین تروریست و برپایی کنفرانس‌های شکست خورده و پوچ می‌پردازد این حوادث کور خدشه‌ای در امید و همبستگی ملی ایران اسلامی نخواهد گذاشت و بدون تردید هر قطره خونی که در راه حق و دین مبین اسلام ریخته شود، ریشه درخت اسلام را تنومندتر می‌نماید و چهره پلید و شیطانی گروه‌های تروریستی را به جهانیان نشان می‌دهد و سیاهی و پلیدی این گروه‌ها و اهداف شومشان را هر چه بیشتر بر همگان آشکار می‌نماید.

بنیاد شهید و امور ایثارگران این اقدام تروریستی و جنایتکارانه را محکوم نموده و شهادت مظلومانه پرسنل سپاه پاسداران در ضایعه دردناک و غم‌انگیز حمله به اتوبوس در جاده خاش- زاهدان که در میان آنها سه فرزند معزز شهید نیز حضور داشتند را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم شهیدپرور استان اصفهان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم شهدای والامقام تسلیت گفته و از پروردگار متعال برای آن شهدای معزز، علو درجات و برای خانواده این عزیزان صبر و شکیبایی و برای مجروحان این حمله تروریستی شفای عاجل مسئلت دارد.»