شناسهٔ خبر: 31158252 - سرویس ورزشی
منبع: ایلنا | لینک خبر

نعمتی نیمکت نشین می‌شود/ بازگشت آقای پاس

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال‌خوزستان

پرسپولیس برای جبران شکست مقابل فولاد به دنبال پیروزی برابر استقلال خوزستان خواهد بود. به همین خاطر با ترکیبی متفاوت پا به این رقابت خواهد گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان از هفته هجدهم لیگ برتر روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

سرخپوشان پس از شکست برابر فولادخوزستان در این مسابقه در پی کسب برد هستند و برای این هدف از هیچ تلاشی دست بر نخواهند داشت.

علیرضا بیرانوند مانند همیشه در درون دروازه قرار خواهد گرفت و از دروازه پرسپولیس حراست خواهد کرد.

شجاع خلیل‌زاده پس از پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه‌ای به ترکیب پرسپولیس باز خواهد گشت و زوج سیدجلال حسینی در مرکز خط دفاعی خواهد بود. شایان مصلح در جناح چپ و مهدی شیری در جناح راست خط دفاعی پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی تیم پرسپولیس در این دیدار خواهد بود و با محرومیت احمد نوراللهی کار سختی را برای بازی در این پست خواهد داشت.

سروش رفیعی که در دیدارهای گذشته دور از انتظار ظاهر شده باز هم مورد اعتماد برانکو است و در این دیدار هم به عنوان هافبک طراح انجام وظیفه خواهد کرد.

اما شاید مهم‌ترین تغییر در ترکیب پرسپولیس در دو وینگر این تیم خواهد بود. بشار رسن پس از غیبت در دو بازی گذشته در ترکیب پرسپولیس خواهد بود و در جناح راست بازی خواهد کرد. همچنین سیامک نعمتی از ترکیب پرسپولیس بیرون خواهد رفت و جای خود را به بهترین پاسور لیگ یعنی امید عالیشاه خواهد داد.

خط حمله پرسپولیس را در این مسابقه مهدی ترابی و علی علیپور تشکیل خواهند داد و ماریو بودیمیر و مهدی شریفی مانند دیدارهای گذشته روی نیمکت خواهند نشست.

lineup