شناسهٔ خبر: 31138817 - سرویس سیاسی
منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

یادداشت/

22 بهمن و مظلوم ترین آرمان انقلاب

نصر: آرمان عدالت و لزوم توجه به مستضعفین در چهلمین سال انقلاب مظلوم ترین آرمان انقلاب واقع شد که عده ای حتی تحمل بیانات رهبر انقلاب در مورد لزوم توجه به قشر مستضعفین و برقراری عدالت را بر نمی تابند

صاحب‌خبر -

و با فشارهای بی امان سعی در خفه کردن و نمایان نشدن این شعارها داشتند و با بیان اینکه شعارها و دست نوشته های از پیش در جلسه ای مصوب شده و شما نباید از آن چهارچوب خارج شوید! مگر در پارچه نوشت هایمان چه نوشته بودیم؟

«اسلامی که طبقه ی مستضعف و محروم به آن امیدوار نشود و دل به آن نبندد اسلام نیست»

«تا وقتی دولت و مجلس از طبقه ی مرفه و سرمایه دار است کشورما محفوظ نیست»

«پا برهنگان ولی نعمتان ما هستند»

گوینده ی این سخنان کیستند؟ بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری. مضمون سخنان چیست؟ عدالت، آرمانی که مردم ایران زمین برای آن قیام کرده اند و برای تحقق یافتن آن هزاران سختی و مشکل را تحمل کرده اند مظلوم ترین آرمان انقلاب جوری مورد غفلت قرار گرفته که عده ای به خودشان اجازه می دهند صدای عدالتخواهان را خاموش کنند.

سخن از نقل و نبات گفتن و بادکنک پرانی و سفید نمایی بیش از حد به گونه ای که هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد خریدار زیادی دارد. آقایان آنجا دردشان می گیرد که لب به مطالبه ی درد کارگران مظلوم ماشین سازی تبریز بگشایید، علت رکود چندین ساله ی این کارخانه را جویا شوید. نعره ها آنجا بلند خواهد شد که دست روی مفاسد و اشرافیت طلبی آنان بگذارید و درخواست شفافیت از آنان بکنید، آنگاه به هر حربه ای متوسل خواهند شد که صدایتان را خاموش کنند.

شما آقایان در کدام مرام و مسلکی هستید که سخنان امام خمینی و حضرت آقا را در مورد کارگران و مستضعفین خفه می کنید با این استدلال که این شعارها تصویب نشده است! مگر سخنان رهبری باید در جایی تصویب شود؟!

آری باید هم سردادن این شعارها در راهپیمایی برایتان تعجب برانگیز باشد و دستور به جمع کردنش بدهید.

 وقتی به فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری که به سران قوا در راستای مبارزه ی جدی و خستگی ناپذیر با مفاسد اقتصادی  بعد از نزدیک به 17 سال آنگونه که باید جامه ی عمل پوشانده نشده و ایشان در مورد کم کاری در حوزه ی عدالت در سال گذشته از خدا و مردم عذرخواهی می کنند و عده ای از مسئولین ذی ربط خود در اشرافیت قجری کیفور هستند و با همان خوی اشرافیگری خویش جلسات خود برای مدیریت کشور را در کاخ سعدآباد برگزار می کنند و عده ای نیز خود را به خواب زمستانی عمیقی زدند و جوری صحبت می کنند که خدا انگار بهشان چک سفید امضا داده و به صورت افراطی به سفیدنمایی روی می آورند که انگار هیچ مشکلی بر سر راه انقلاب و تحقق آرمان های آن وجود ندارد، باید هم شاهد چنین اتفاقات زننده ای در 22 بهمن باشیم.

سخن پایانی ام:

حزب ا... و جوانان انقلابی آن باید مطالبه گر قشر مستضعف جامعه باشند و بلندگویی برای صداهایشان از حاشیه نشینی تبریز بگیر تا مطالبات به حق کارگران استان که اگر این مهم اتفاق نیافتد و دشمن داعیه ی حمایت از آن ها را بر عهده بگیرد تبعات سنگین و بعضا جبران ناپذیری متوجه کشور و آینده ی نظام اسلامی خواهد شد.

والسلام...

* علی سنبلی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند

انتهای پیام/