شناسهٔ خبر: 31109966 - سرویس استانی
منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی موازنه قدرت در جهان را تغییر داد

البرز- آیت‌الله سید مهدی میرباقری با بیان اینکه تا پیش از انقلاب اسلامی ایران، معیار قدرت تکنولوژی بود گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی موازنه قدرت در جهان تغییر کرد و کشورمان تبدیل به قدرتی بزرگ و اثرگذار در منطقه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،آیت الله سید مهدی میرباقری نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن کرج اظهار کرد: ۴۰ سال است که پرچم جمهوری اسلامی در هجمه دشمنان است و این پابرجا ماندن ناشی از استقامت در راه دین خداست و این بزرگترین شاخصه دینداری محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در این شرایط آخرین جنگ آمریکا با ما محاصره اقتصادی است و مطمئنم اگر استقامت کنیم پیروز خواهیم شد و این پیروزی مقدمه‌ای برای افول بیشتر آمریکا خواهد بود.

آیت الله میرباقری با بیان اینکه دینداری هرگز تضعیف نشده است گفت: می گویند دینداری تضعیف شده و این ادعایی بیش نیست، شاید ریزش‌های کمی داشته باشیم که طبیعی است ولی شاهد رویش‌هایی هستیم که نمی توان آن را انکار کرد.

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی و به دنبال آن ملت های منطقه برای جلوگیری از بت‌پرستی مدرن قیام کرده‌اند ودر این عرصه به توفیقات بسیار بزرگی دست‌یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه اولین قدم عبور امواج انقلابی از مرزهای جمهوری اسلامی ایجاد قدرت نرم جدید در جهان و برهم زدن موازنه قدرت جهانی است گفت: تا پیش از انقلاب اسلامی ایران، معیار قدرت، تکنولوژی بود اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی موازنه قدرت در جهان تغییر کرد و ایران تبدیل به قدرتی بزرگ و اثرگذار در منطقه شد.

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حاصل این تأثیر، فروپاشی یکی از دو اردوگاه دنیای مدرن یعنی اردوگاه سرمایه‌داری لیبرال و اردوگاه کمونیست و مارکسیست بود این درحالی است که آن‌ها می‌گویند ما طرفدار عدالت و آزادی هستیم ولی در دین آزادی و عدالت وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی حرکتی از عمق وجدان جامعه مؤمنان، موحدان و آزادی خواهان عالم علیه این موج مادی‌گرایی است، گفت: امام راحل از این انقلاب پاسداری کرده است و از روز اول با صدای بلند عنوان کرد که انقلاب ما مقدمه انقلاب جهانی اسلام به پرچم‌داری امام زمام (عج) است.

آیت الله میرباقری با تأکید بر اینکه نمی‌توان با تقلید از شرق و غرب و پذیرش غرب ایدئولوژیک به اهداف مان دست‌ پیدا کنیم، گفت: آن‌ها به دنبال این هستند مفهوم قدرت را عوض کنند و با احیاء جنگ سرد دوگانه اسلام و غرب را به دوگانه غرب و غرب تبدیل کنند.

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آن‌ها به دنبال فرو کاستن اسلام و جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت هستند افزود: دشمنان جنگ تسلیحاتی خود را به راه انداخته‌اند وبه دنبال احیای جنگ سرد و ابرقدرتی خودشان هستند.

آیت الله میرباقری در ادامه گفت: قانون اساسی ما می‌تواند الگوی دنیا باشد به نحوی که هم اکنون برخی از کشورهای اروپایی از قانون اساسی ما و از اصل ولایت فقیه استقبال کرده‌اند و معتقداند برای ثبات تصمیم‌گیری در کشور در کنار ریاست جمهوری که ثبات ندارد باید یک قاعده و ثبات درست کنیم وبا توجه به اینکه م در شکل خودشان ولایت فقیه ندارند با تعبیر پادشاهی از آن یاد می کنند.

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ما نباید غرب را از دریچه  هالیوود بشناسیم  چرا که واقعیت چیز دیگری است، باید این بستر ظاهری غرب  را کنار بزنیم و سعی کنیم تمدن جدید  را در اسلام هضم کنیم همان کاری که آنها می‌خواهند با ما بکنند.

وی در پایان با ابراز امیدواری به اینکه یک نسل جوان فاضل، فرهیخته و اندیشمند انقلابی و دلسوز در حال شکل‌گیری و شکوفایی است گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و تسلیم نشویم و  تحت رهبری‌های حکیمانه به استواری این راه را ادامه دهیم.

انتهای پیام/