شناسهٔ خبر: 31108380 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ درمازندران باقرائت قطعنامه

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷ درشهر‌های مختلف مازندران با صدور قطعنامه به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مازندرانی‌ها در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با شعارالله اکبر، ۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله، مرگ براسراییل ومرگ برآمریکا، خشم وانزجارخود به تهدیدات استکبارجهانی را اعلام کردند.

راهپیمایان در این قطعنامه، رهبری حکیمانه واطاعت همه جانبه از رهنمود‌های حکیمانه وخردمندانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی را رمز پیشرفت واستقلال کشور دانستند.

دربخشی ازاین قطعنامه آمده است ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل و بیعت دگر باره با مقتدای عظیم‌الشأن عزیزتر از جانمان، مقام معظم رهبری التزام عملی همگان به اصل‌مترقی ولایت مطلقه فقیه و تقویت روحیه مقاومت، انقلابی‌گری و بسط ارزش‌های معنوی نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان یک نظام سیاسی مقتدر در عرصه جهانی و امید مستضعفین عالم و عامل اصلی رشد و توسعه حقیقی و تحقق عدالت اجتماعی را خواهانیم.

ملت مقتدر و سلحشور ایران اسلامی همچنان رژیم سفاک آمریکا را طاغوت اعظم و تجسّم عینی شرارت، خشونت، رذالت، بحران‌سازی و جنگ‌آفرینی در دنیا دانسته و به‌عنوان یک مطالبه جدّی از مسئولین و مقامات اجرایی کشور، عبرت‌آموزی از مذاکرات موسوم به برجام و بدعهدی‌های شیطان بزرگ در طول چهار دهه گذشته، بی‌اعتمادی به وعده‌ها و برخورد قاطع با مطالبات وقیحانه کشور‌های اروپایی را خواستاریم.

همچنین دراین قطعنامه بر تقویت روزافزون بنیه دفاعی - موشکی و راهبرد‌های بازدارندگی ایران اسلامی و ضرورت توسعه فزاینده فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای را یک اصل اساسی دانسته و از مقامات گرانقدر کشوری تبعیت بی‌چون و چرا از منویات مقام عظمای ولایت، مقاومت مقتدرانه و ایستادگی با صلابت در برابر زیاده‌خواهی شیطان بزرگ آمریکا، تیم ضد بشری ترامپ ابله و اذنابش را خواهانیم.

دربخشی ازاین قطعنامه آمده است در عمل به آیه شریفه «فَاستَقِم کَما اُمِرتَ وَ مَن تابَ مَعَکَ وَ لا تَطغَوا» دفاع همه‌جانبه از ستمدیدگان جهان خاصه جبهه مقاومت و مردم متدین عراق، سوریه، یمن، بحرین و فلسطین در مقابل مثلث شوم شرارت، تروریسم، جنگ‌افروزی و دهشت‌افکنی آمریکا، رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آل‌سعود و اهتمام برای آزادی قبله اول مسلمین، قدس شریف را عمل به وظیفه دینی، انقلابی و انسانی خود می‌دانیم.

همچنین دراین قطعنامه با تأکید بر ضرورت شجاعت، عقلانیّت و نهراسیدن از توپ و تشر و یاوه‌گویی‌های دولتمردان آمریکایی و اروپایی از سوی مسئولین کشور، پایبندی عملی مقامات محترم اجرایی و تقنینی به رعایت دقیق مصالح و منافع ملّی به‌عنوان وظیفه مسلم شرعی و قانونی خود در بررسی معاهدات و کنوانسیون‌های بین‌المللی که اغلب در راستای تأمین سیاست‌های خصمانه و زیاده‌خواهانه قدرت‌های بزرگ و شیطانی است را خواهانیم.

مردم مازندران هم صدا باملت بزرگ ایران اسلامی، خشم وانزجار خود به تهدیدات استکبارجهانی را اعلام کردند.

انتهای پیام/آ

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه‌ها و صحبت‌های مردم و مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.

https://www.yjc.ir/fa/news/6829117

 

پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن درمازندران