شناسهٔ خبر: 30550623 - سرویس سیاسی
منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

بررسی مشکلات شهر مادوان در جلسه ای تخصصی/ضرورت بازنگری طرح های جامع شهری مادوان

علی محمد احمدی با حضور فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی در دیداری که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مادوان با وی داشتند، گفت: از مشکلات شهر مادوان اطلاع کامل دارم و در جلسه ای تخصصی با حضور مدیران استانی و مسئولین محلی همه مشکلات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ استاندار کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت: بدلیل اینکه این شهر نوبنیاد و بکر نیست و در طرح های جامع، تفضیلی و آمایش به خوبی مورد توجه قرار نگرفته دچار برخی مشکلات ساختاری، زیربنایی و خدماتی است و باید به موضوع به صورت ریشه ای پرداخته شود.
استاندار تصریح کرد: مادوان ورودی، معبر و پیشانی شهر گردشگری یاسوج مرکز استان است و ضمن اینکه نرخ مهاجرت پذیری آن بالاست باید زیرساخت های خدماتی آن از جمله در بخش آموزش، بهداشت، ورزشی، آب، برق، گاز، معابر و میادین مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه، علاوه بر طرح جامع شهری، مشکلات اجتماعی نیز در این شهر مد نظر است، ابراز داشت: در رابطه با مشکلات مادوان برنامه ریزی لازم، راهکارها و تصمیماتی در جلسه ای به همین منظور گرفته خواهد شد.
داریوش جهانبخش شهردار مادوان هم در این نشست مشکلات شهر را مهاجرت پذیری بالا، قدیمی بودن ساختمان شهرداری، نامناسب بودن ساختمان آتش نشانی، مشکلات طرح آبرسانی از تنگ سریز، معارضات اجتماعی و فضای آموزشی بیان کرد.
رئیس شورای شهر مادوان هم خدمات رسانی و همچنین معارضات اجتماعی را از مشکلات این شهر بیان کرد.
حاتم پیام، نبود زیرساخت کافی در حوزه ورزشی را از دیگر مشکلات شهر مادوان دانست.
سردار رحیمی عضو شورای شهر مادوان، مشکل معابر، ورودی و خروجی شهر، کم توجهی به گذشته شهر به لحاظ ساختاری از جمله خیایان و کوچه و بن بست کردن مسیر اصلی و عدم وجود فضای سبز را از مشکلات مادوان ذکر کرد.