شناسهٔ خبر: 30540735 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

گواردیولا: ترجیح می‌دادم در جدول، جای لیورپول باشیم؛ نمی‌خواهیم فقط برای شش ماه، بازیکنی جذب کنیم

جواد رحمانی

پپ باور دارد تیمش نیازی به تقویت در نقل و انتقالات زمستانی ندارد و همه چیز خوب است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچسترسیتی و وولورهمپتون به مصاف هم خواهند رفت. پپ گواردیولا در نشست مطبوعاتی پیش از بازی، مقابل خبرنگاران حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

نامه استرلینگ؟ قطعا. اگر بازیکنان جوانی چون رحیم بتوانند ارزش ها و احساسات خود را به نمایش بگذارند، بسیار خوب خواهد بود. با کوین دی بروین پس از اینکه تعویض شد، صحبت نکرده ام. 

نقل و انتقالات ژانویه؟ باشگاه های بزرگ فقط برای شش ماه بازیکن نمی خرند. اگر مصدومیتی ندارید و از شرایط راضی هستید و همه چیز خوب پیش می رود، با بازیکنانی که تابستان به خدمت گرفته اید، کار را ادامه می دهید. وولور تیمی فیزیک و قوی است که روی توپ های هوایی خطرناک است. همچنین ضدحملات خطرناکی می زنند. در لحظات پایانی که همه خسته می شوند، آن ها بازیکنان جدید می آورند، فضا را می بندند و کنترل زمین را در اختیار می گیرند. 

 سرخیو آگوئرو پس از بازی با لیورپول، بیمار شد. الان حالش خوب است و فردا بهتر هم خواهد شد. کمپانی هم در حال ریکاوری است. حال بقیه بازیکنان هم خوب است. آیا سیتی یا لیورپول تحت فشار هستند؟ حقیقتا ترجیح می دادم در جایگاه لیورپول باشیم.

زمانی برای استراحت؟ نه نداریم. من امروز صبح برنامه بازی ها را دیدم و بازی با اورتون هم در هفته بعد داریم. سال قبل هم همین بود. بعد از شکست برابر ویگان در جام حذفی، دوباره وضعیت همین بود. خوشبختانه این فشردگی بدین معنی است که در جام حذفی و لیگ قهرمانان ادامه خواهیم داد. در تابستان زمان برای استراحت زیاد است.