شناسهٔ خبر: 30540589 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ویتنامی‌ها، شاگردان کی‌روش را آنالیز کردند/ تیم ملی فوتبال ایران بدون غایب مقابل جنگجویان

تیم ملی فوتبال ویتنام، دیدار تیم‌های ملی ایران و یمن را آنالیز کردند تا با قدرت رو در روی شاگردان کی‌روش قرار بگیرند.

صاحب‌خبر -

ویتنامی ها، شاگردان کی روش را آنالیز کردند/ تیم ملی فوتبال ایران بدون غایب مقابل جنگجویانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام در چارچوب هفته دوم جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات باید در حالی به مصاف یکدیگر بروند که شاگردان کی روش با ۳ امتیاز و تفاضل گل ۵+ در رده نخست جدول گروه B این رقابت‌ها قرار دارند و ویتنامی‌ها بدون امتیاز و تفاضل گل ۱- در رده سوم قرار گرفته‌اند.

رسانه مطرح laodong ویتنام با انتشار گزارشی درباره این مسابقه نوشت: تیم ملی ویتنام برای حضور در مرحله حذفی و حذف نشدن، باید از شاگردان کی روش پرتغالی امتیاز بگیرد و به همین دلیل پارک هانگ سئو کره‌ای (سرمربی تیم ملی ویتنام) تمرینات ویژه‌ای برای بازیکنانش در نظر گرفته و همچنین فیلم بازی ایران مقابل یمن را به آن‌ها نمایش داده تا بازیکنان آنالیز دقیقی از تیم ایران داشته باشند.

سرمربی کره‌ای روی نقاط قوت تیمش تاکید زیادی دارد و از سوی دیگر به بازیکنانش دستور داده تا نقاط ضعف را برطرف و با قدرت به مصاف تیم ملی ایران بروند. همچنین کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از مسابقه از ویتنام تعریف کرد و بازی با آن‌ها را سخت دانست. کی روش بیان کرد، تیم ویتنام از کادرفنی خوبی برخوردار است و بازیکنان صادق و متعهدی دارد، اما تیم ملی ایران هم آماده است و برای دومین بازی آماده می‌شود.

گفتنی است، دومان و ترانگ هوانگ، ۲ بازیکن ویتنام هستند که در بازی نخست کارت زرد دریافت کردند و از ملی پوشان ایران هم تنها رامین رضاییان تک کارته است، اما ۲ تیم مصدوم یا محرومی ندارند و می‌توانند با تمام بازیکنان در زمین حاضر شوند.

دیدار شاگردان کارلوس کی روش و پارک هانگ سئو، فردا (شنبه) ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی تیم‌های ملی فوتبال ایران - ویتنام

ملی پوشان فوتبال ایران آماده دیدار با ویتنام/ سرمربی سابق پرسپولیس در کنار کی‌روش

ایران -ویتنام / دومین فینال تیم ملی در مرحله مقدماتی

انتهای پیام/

گزارش رسانه ویتنامی درباره تیم ملی فوتبال ایران و ویتنام