شناسهٔ خبر: 30539654 - سرویس سیاسی
منبع: آریا | لینک خبر

طراحي توطئه عليه انقلاب از سوي استکبار جهاني تازگي ندارد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- امام جمعه موقت ياسوج با اشاره به چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب، گفت: طراحي انواع توطئه ها عليه نظام و انقلاب از سوي استکبار جهاني تازگي ندارد بلکه مربوط به اوايل پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيروس حکمتي نيک در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ياسوج اظهار داشت: 40 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامي ايران مي گذرد و به کوري چشم دشمنان هم اينک به يک درخت تنومند تبديل شده است.
وي دستاوردهاي چشمگير 40 سال اخير نظام و انقلاب در عرصه هاي مختلف را يادآور شد و افزود: رسانه ها، خبرنگاران، مسئولان اجرايي و ائمه جمعه و جماعات کشور و کهگيلويه و بويراحمد در روزهاي باقيمانده تا ايام الله دهه فجر امسال گفتمان انقلاب و خدمات ارزنده نظام را بيش از پيش براي مردم تبيين کنند.
امام جمعه موقت ياسوج با اشاره به وجود مشکلات اقتصادي در کشور، بيان کرد: انتظار مي رود که متوليان امر تلاش، همت و چاره انديشي لازم را براي بهبود وضعيت معيشت مردم انجام دهند.
حجت الاسلام حکمتي نيک عنوان کرد: ملت ايران و مردم کهگيلويه و بويراحمد با حضور به موقع در صحنه ها و شرايط حساس همواره وفاداري خود به نظام و انقلاب را ثابت کرده اند و مستحق دريافت خدمات بيشتري هستند.
وي 26 دي سالروز فرار شاه از کشور را يادآور شد و ابراز داشت: 16 روز بعد از آن و در 12 بهمن سال 1357 امام خميني (ره) با استقبال تاريخي ملت ايران وارد کشور شد و انقلاب اسلامي نيز در 22 بهمن همان سال به پيروزي رسيد.
امام جمعه موقت ياسوج گفت: چند هفته اي است که مردم فرانسه در روزهاي شنبه و براي اعتراض به نظام سرمايه داري در خيابان ها و ميادين اصلي اين کشور تجمع مي کنند.
حجت الاسلام حکمتي نيک اظهار داشت: نتيجه اين اعتراض ها جان باختن 10 نفر و زنداني شدن افزون بر پنج هزار نفر است در حالي که فرانسه خود را مدعي دموکراسي، آزادي و دفاع از حقوق بشر مي داند.
وي با تبريک پنجم جمادي الاول سالروز ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار، افزود: آن حضرت در کنار امام سجاد (ع) نقش مهمي در روشنگري ماهيت پليد حکومت بني اميه و انتقال پيام نهضت عاشورا براي جلوگيري از فراموشي آن ايفا کرد.
امام جمعه موقت ياسوج بيان کرد: 2 روز قبل و در يک اتفاق تلخ و ناپسند در اين شهر حجت الاسلام غلامرضا مزارعي رئيس کل دادگستري کهگيلويه و بويراحمد مورد سوء قصد عده اي ناشناس قرار گرفت.
حجت الاسلام حکمتي نيک عنوان کرد: اين حمله مسلحانه از سوي هر فرد يا گروهي و با هر نيت و انگيزه اي که انجام شده به شدت محکوم مي شود.
وي ابراز داشت: دستگاه هاي قضايي، امنيتي و انتظامي کهگيلويه و بويراحمد با پيگيري سريعتر موضوع عاملان آن را شناسايي، دستگير و مجازات کنند تا ذرس عبرتي براي سايرين شود.
7535/6110
انتهاي پيام /*