شناسهٔ خبر: 30538235 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توپ توافق کی‌‎روش با کلمبیا به زمین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش افتاد

کارلوس کی‌روش اعلام کرد مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تمایلی برای تمدید قرارداد او به صورت بلند مدت ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که تیم ملی فوتبال ایران باید فردا (شنبه) دومین دیدار خود در چارچوب هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را مقابل ویتنام برگزار کند، بحث توافق کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا برای برعهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی این کشور به یکی از مهم‌ترین مباحث فوتبال ایران تبدیل شده است و این ماجرا از سوی رسانه‌های بین المللی هر روز ابعاد تازه‌ای پیدا می‌کند.

توپ توافق کی‌‎روش با کلمبیا به زمین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش افتاد

در این میان حتی برخی رسانه‌ها مانند مارکا از توافق ۳ سال و نیم و قطعی کی روش با فدراسیون کلمبیا خبر داده اند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از بازی با ویتنام درباره این موضوع اظهار داشت: در حال حاضر تنها دیدار با ویتنام برای ما اهمیت دارد و زمان مناسبی برای مطرح کردن اینگونه صحبت‌ها نیست. طبق وظیفه‌ای که داریم اکنون باید تمرکز و انگیزه‌مان را معطوف به بازی با ویتنام و سپس عراق کنیم. اکنون زمان فکر کردن به موضوع دیگر یا تمرکز کردن روی آن را نداریم. راه طولانی پیش رو داریم، اما مطمئن هستم فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ماه گذشته نخواستند ماندن من در ایران طولانی‌تر شود. در حال حاضر وظیفه‌ای بسیار دشوار پیش‌رو داریم.

هر چند کی روش با این اظهارات سعی کرد توجه رسانه و بازیکنانش را از تمرکز به بحث توافق خود با کلمبیا به دیدار‌های آینده تیم ملی معطوف کند، اما او در بین اظهاراتش نکته‌ای را مطرح کرد که ریشه‌ای تاریخی دارد. این سرمربی پرتغالی پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتظار داشت فدراسیون فوتبال با در نظر گرفتن عملکرد خوب تیم ملی در این رقابت‌ها به او پیشنهاد تمدید قرارداد ۴ ساله ارائه بدهد، اما فدراسیون فوتبال با در نظر گرفتن شرط صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به کی روش اعلام کرد در صورت تحقق این شرط قرارداد او را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ تمدید می‌کند.

توپ توافق کی‌‎روش با کلمبیا به زمین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش افتاد

به نظر می‌رسد پس از پایان جام ملت‌های آسیا بحث تمدید قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال ایران یا جدایی او و حضورش روی نیکمت کلمبیا به چالشی اساسی برای مهدی تاج و همکارانش تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

شجاعی:در بهترین شرایط روحی قرار داریم/ برای تمام رقبا احترام قائل هستیم

ترکیب احتمالی تیم‌های ملی فوتبال ایران - ویتنام

کی‌روش با مربی سابق پرسپولیس به قهرمانی آسیا می‌رسد؟

انتهای پیام/

آخرین اخبار از قرارداد کارلوس کی روش