شناسهٔ خبر: 30535626 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پاسخ دروازه‌بان ویتنام به انتقادات

دروازه‌بان ویتنام بعد از دیدار مقابل عراق ترجیح داد از سوال درباره گل سوم حریف فرار کند و پاسخی به آن ندهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دریافت گل تکراری از روی ضربه ایستگاهی انتقادی است که رسانه‌های ویتنامی نسبت به دروازه‌بان این کشور دارند که در دقیقه 90 رویای کسب امتیاز آنها را برباد داده است.


دانگ ون لام، دروازه‌بان شماره 23 ویتنامی است که احتمالا برابر ایران نیز بار دیگر فرصت حضور در ترکیب اصلی تیمش را به دست بیاورد روزهای بعد از بازی را زیر انتقاداتی پشت سر گذاشت که او را بابت اشتباهاتش در ضربات ایستگاهی و اشتباه در آن مورد شماتت قرار می‌دادند و پاسخ او تنها یک جمله بود" تمام تیم بازی می‌کند".


دفع اشتباه او در صحنه گل دوم و در کنار بستن اشتباه زاویه دروازه‌اش در دقیقه 90 روی ضربه ایستگاهی که منجر به شکست ویتنامی‌ها شد او را به سیبل انتقادات رسانه‌های این کشور تبدیل کرده است. اینکه شما مقابل ضربه ایستگاهی علی عدنان نتوانید به خوبی زاویه را تحت کنترل در بیاورد، مجازات آن چیزی جز شکست نمی‌تواند باشد و ون لام در این زمینه مقصر شماره یک با پیراهن شماره 23 تیمش بود.


ون لام در اینباره بدون اشاره به اشتباهی که هنوز کارشناسان درباره آن نظرات متفاوتی دارند، تنها گفته است: یک تجربه نود دقیقه‌ای گرانبها برای ما بود. ما اما بیشترین تلاش را داشتیم.


رسانه‌های ویتنامی اعتقاد دارند این دروازه‌بان بدون توجه به انتقادات اکنون امیدوار است طی دو بازی باقیمانده مقابل ایران و یمن به دنبال تمرکز بیشتر برای موفقیت تیمش باشد.