شناسهٔ خبر: 30534640 - سرویس ورزشی
منبع: برنا | لینک خبر

مجتبی تقوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عیار تیم ملی در بازی با عراق مشخص می‌شود/ آرزوی همه مردم قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی ایران پتانسیل و شایستگی قهرمانی در آسیا را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجتبی تقوی، پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: همه تیم ها تا به امروز در مجموع خوب بودند. تیم ملی کشورمان هم با این که با تیم مطرحی بازی نداشت ولی بازی خوبی انجام داد و نتیجه مطلوبی گرفت. 

وی ادامه داد: برخی از تیم های مطرحی چون ژاپن، کره جنوبی و استرالیا که جزو بهترین های آسیا هستند دیدیم که بازی خوبی به نمایش نگذاشتند و شروع خوبی نداشتند. البته این موضوع از نشان ضعیف شدن آنها نیست. برای مثال ژاپن به طور کل جوانگرایی کرده و با یک تیم کاملا جوان و کم تجربه پا به میدان گذاشته و طبیعی است که شروع خوبی هم نداشته باشد. 

تقوی اضافه کرد: تیم ایران با بهترین بازیکنانش در رقابت حاضر شده و تقریبا می توان گفت هشت سال است یک تیم ثبات کامل خود را حفظ کرده پس قطعا هماهنگی بهتری را هم باید داشته باشد. مشکل اصلی این است که ما برد مقابل یمن را زیاد بزرگ می کنیم. حتی بازیکن ها نیز در این بازی به نوعی هیجان زده بودند. درست است که همه برای برد تیم ملی خوشحال می شویم ولی باید واقع بین باشیم.  عیار اصلی تیم در ملی بازی با عراق و بازی های پس از آن مشخص می شود. ویتنام تیم خوبی نسبت به یمن است ولی قطعا بازی دشواری نخواهد بود.  

تقوی در پایان گفت: آرزوی همه ما قهرمانی تیم ملی ایران در آسیاست. قطعا تیم ملی کشورمان شایستگی و پتانسیل قهرمانی را دارد. امیدوارم کادر فنی تیم هم همین موضوع را دستور کار خود قرار دهد و صرفا به دنبال کارنامه سازی برای خود نباشد.