شناسهٔ خبر: 30534037 - سرویس ورزشی
منبع: برنا | لینک خبر

جواد کریمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مقابل دورنای ارومیه سورپرایز شدیم/ هدف پیکان قهرمانی در لیگ برتر والیبال است

پاسور تیم والیبال پیکان تهران گفت: با تغییراتی که انجام دادیم توانستیم برد ارزشمندی را کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جواد کریمی، پاسور تیم والیبال پیکان، درباره بازی با دورنای ارومیه در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود. دورنای ارومیه بازیکنان جوان و خوبی دارد. خوب بازی کردند و می‌توانم بگویم از این بازی سورپرایز شدیم، به کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم. ما هم آنالیز خوبی از آن‌ها داشتیم و با تغییراتی که انجام دادیم توانستیم برد ارزشمندی را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: لیگ امسال وضعیت خوبی دارد. البته نیم فصل دوم کمی فشرده شده و در هفته دو بازی داریم. فشار روی تیم‌ها و بازیکنان زیاد شده است. در مجموع شرایط نرمالی داریم.

کریمی درمورد وضعیت داوری نیز خاطرنشان کرد: داورهای خوبی در سطح کشور داریم. خوب داوری می‌کنند و بهتر است که مربی‌ها و بازیکن‌ها نیز کمک کنند که داوری‌ها بهتر انجام بگیرد. البته استفاده از ویدیو چک هم می‌تواند تاثیرات خوبی در بازی داشته باشد. بالاخره در برخی موارد ممکن است اشتباهات سهوی هم صورت بگیرد که در صورت وجود ویدیو چک می‌توانیم این اشتباهات را به حداقل برسانیم.

کریمی در پایان افزود: پیکان متشکل از بازیکن‌های جوان ولی با تجربه است. تا این هفته نیز نتایج قابل قبولی کسب کردیم. هدفمان قهرمانی است که به امید خدا تلاش خواهیم کرد به این امر مهم دست یابیم.