شناسهٔ خبر: 29811505 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

امیدوارم شرایط امروز پیکان برای هیچ مربی پیش نیاید/چرا بازیکن باید جریمه شود؟

جلالی: آقای شیعی این مدیریت نیست/مدیرعامل بودم، می‌گفتم آقای سرمربی خداحافظ!

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: شیعی نباید این‌طور مصاحبه می‌کرد، نمی‌دانم این رفتارها را از کجا یاد می‌گیرند؛ این مدیریت نیست!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر پیکان مقابل نساجی اظهار داشت: در تمام سال‌هایی که کار می‌کنم اولین بار است در این شرایط افتاده‌ایم. یک یا دو بازی خوب بازی می‌کنید در فوتبال طبیعی است، اما وقتی 6 بازی که تمام تلاش خود را می‌کنید و نتیجه نمی‌گیرید واقعا سخت است.

*امیدوارم برای هیچ مربی این شرایط پیش نیاید

جلالی افزود: راحت ترین موقعیت‌ها را نمی‌زنیم و خیلی راحت گل می‌خوریم امیدوارم برای هیچ مربی این شرایط پیش نیاید.

*مصاحبه شیعی اصلا کار مدیریتی نیست، او نباید این‌طور مصاحبه می‌کرد

وی در مورد صحبت‌های شیعی مبنی بر جریمه بازیکنان و کادرفنی گفت: مصاحبه او را بعد از بازی خواندم، اما اصلا کار مدیریتی این نیست. در روزهای سخت هرکسی باید به سهم خود تقصیرات را بپذیرد. گفته‌اند پیکان تا حالا اینطور نباخته است مگر من تاکنون اینطور بوده‌ام؟ بهتر بود او این طور مصاحبه نمی‌کرد. بهتر است در مورد کوتاهی‌هایی که خود باشگاه هم کرده است صحبت کنند. ما تاکنون در مورد مشکلات حرفی نزدیم، چون اصلا کار خوبی نیست.

*نمی‌دانم این کارها را از کجا یاد می‌گیرند

جلالی ادامه داد: اصلا بد بازی کرده‌ایم، اما دلیلی ندارد که در رسانه حرف از جریمه بزنند. نمی‌دانیم از کجا این کارها را یاد می‌گیرند. فوتبال است و مربی و بازیکن هم کارش را می‌کند، نمی‌خواهند خداحافظ. چطور موقع برد می‌خواهند در خط اول باشند و حالا موقع باخت هم باید سهم خود را بپذیرند. اگر تیمی می‌برد یا قهرمان می‌شود همه سهیم هستند. تیم ما الان هم بدنیست منتها بدنشانسی می‌آوریم، اما نباید کسی در رسانه‌ مصاحبه و تهدید کند. کسی حق ندارد اینطور صحبت کند، اصلا از شیعی چنین توقعی نداشتم و خیلی ناراحت هستم.

*حرف‌شان بود هنگام عصبانیت تصمیم نگیریم

سرمربی پیکان با اشاره به اینکه خودشان در جلسات گذشته می‌گفتند می‌خواهیم کار فرهنگی کنیم، گفت: حرف‌شان این بود که نباید هنگام عصبانیت تصمیم بگیریم، اما حالا چرا خودشان اینطور صحبت می‌کنند. مسئولیت باخت با من است و چرا بازیکن باید جریمه شود؟ ثابت کنند که مقصر من هستم و آن وقت جریمه کنند.

*اگر می‌خواهیم فرهنگ سازی کنیم این برخوردها اصلا صحیح نیست

وی تاکید کرد: هر تیمی در هر سطحی مشکلات خاص خودش را دارد و در روزهای سخت این مشکلات بیشتر نمایان می‌شود، اما دلیلی ندارد که مشکلات را در رسانه‌ها مطرح کنیم. اگر می‌خواهیم فرهنگ سازی کنیم این برخوردها اصلا صحیح نیست. شنبه در جلسه هیات مدیره حضور پیدا می‌کنم و آنجا هم همین صحبت‌ها را انجام خواهم داد. دوست داشتند ادامه می‌دهیم و نخواستند هم که هیچ. خودم می‌دانم که در پیکان چه کارهایی کردم و چه جوان‌هایی پرورش یافتند. امروز هم 5 بازیکن امید را بازی دادیم. حالا نتایج اخیر هم خوب نبوده است.

* اگر ادامه دهم حتما یک پیکان جدید در نظرم است

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا از این به بعد مشکلات را بیان خواهید کرد یا خیر، گفت: شاید مشکلات را به عنوان تجربه به سایر مربیان انتقال دهم، اما در رسانه‌ها نه. مطمئنا اگر ادامه دهم حتما یک پیکان جدید در نظرم است و باید تیم را ترمیم کنیم.

*اگر مدیرعامل بودم، می‌گفتم آقای سرمربی خداحافظ!

وی در اینکه اگر مدیرعامل بودید چه تصمیمی می‌گرفتید، خاطرنشان کرد: شنبه در جلسه می‌گفتم که شما (سرمربی) به درد ما نمی‌خورید و خداحافظ. در تیم‌های زیادی کار کردم و تجربه زیادی دارم. به مسئولان پیکان هم دوبار گفتم که این کار، کار من نیست. الان هم این باخت‌ها صرفا یک اتفاق است. بازی مقابل پرسپولیس و فولاد را ببینید. تحلیل‌هایمان باید روی فوتبال باشد نه نتیجه. یک بار هم ما مقابل سپاهان دقیقه 90 گل زدیم و پیروز شدیم و خودمان گفتیم در آن شایسته برد نبودیم.

انتهای پیام/