شناسهٔ خبر: 29352198 - سرویس ورزشی
منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

بناکار: شاهد افت داوری هستیم

صاحب‌خبر -
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز پیش از بازی حساس با تیم ارومیه گفت: امیدوارم والیبالی که ‌آذربایجان می‌خواهد را به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال شاهد دیدار حساس دو تیم شهرداری تبریز و ارومیه خواهد بود. دو تیمی که تا پایان هفته ششم مسابقات پیروزی کسب نکردند و حال برای کسب نخستین پیروزی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

عادل بناکار، سرمربی تیم شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بازی مقابل شهرداری ارومیه گفت: دو تیم شهرداری تبریز و ارومیه هر سال برای مقام‌های اول، دوم و سومی تلاش می‌کردند اما متاسفانه در فصل جاری هر دو تیم به بومی گرایی روی آورده‌اند. در کل همیشه دیدارهای دو تیم شهرداری ارومیه و تبریز بازی‌های خوب و جذابی شده است. با توجه به خروج برخی از ملی‌پوشان و حضور در لیگ‌های خارجی سطح کیفی لیگ کاهش یافته است. اما یک حسن دارد و اینکه بازیکنان جوان فرصت شناخته شدن دارند و ممکن است بازیکنان خوبی به تیم ملی معرفی شوند در لیگ جاری هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست.

بناکار درباره وضعیت داوری در رقابت‌ها نیز اظهار کرد: نسبت به سال‌های گذشته داوری‌ها افت داشته است. داورها باید تلاش بیشتری کنند و مسئولان نیز نظارت داشته و آنها را رصد کنند.

عادل بناکار درباره استفاده از ویدئو چک در تمام مسابقات نیز گفت: اگر از ویدئو چک در همه دیدارهای لیگ استفاده شود خوب است. اسم لیگ حرفه‌ای است اما در واقع حرفه‌ای برگزار نمی‌شود. اگر همه شهرستان‌ها، بتوانند از ویدئو چک استفاده کنند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و شاهد برخی از حواشی در مسابقات نخواهیم بود. حداقل شرایطی فراهم شود تا در مرحله پلی آف که حساسیت بیشتری وجود دارد از ویدئو چک استفاده کنند.