شناسهٔ خبر: 29330216 - سرویس ورزشی
منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه خارجی

صاحب‌خبر -
 

عصبانیت فدرراز داور مسابقات فینال تور ATP لندن

مرد شماره سه جهان در شروع مسابقات فینال تور ATPلندن بازی ضعیفی برابر کی نیشیکوری به نمایش گذاشت و از داور نیز به شدت عصبانی شد.به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس،در این مسابقات نخستین شگفتی را کی نیشیکوری رقم زد. او توانست راجر فدرر را در دو ست پیاپی شکست دهد و پیروز این دیدار شود. رکوردار فینال تور ATPبا ۱۶ دوره حضور بازی ضعیفی را مقابل نیشیکوری به نمایش گذاشت. فدرر در این بازی از داور به شدت عصبانی شد و به دامیان استاینر آرژانتینی گفت‌: بیشتر از این با تو صحبت نخواهم کرد.تنیسور سوئیسی در حالی پس از ۸۷ دقیقه مغلوب تنیسور ژاپنی شد که ۳۴ اشتباه را به ثبت رساند.

عملکرد لژیونرهای والیبال در لیگهای اروپایی

در هفته هفتم لیگ والیبال ایتالیا، مونزا با درخشش امیر غفور از سد میلانو گذشت و تیم‌های سیه‌نا و کاستلانا در قعر جدول باقی ماندند.به گزارش ایسنا، رقابت‌های والیبال در لیگ‌های مختلف اروپا برگزار شد که در مهمترین بازی‌ها از سری Aتیم‌های مونزا و ورونا با درخشش لژیونرهای ایرانی‌شان به پیروزی رسیدند و در لیگ ترکیه زراعت بانک نیز سومین بردش را کسب کرد.در یکی از دیدارهای مهم از لیگ والیبال ترکیه، تیم زراعت بانک که فرهاد قائمی و صابر کاظمی را در اختیار دارد، توانست در شب درخشش قائمی با نتیجه سه بر دو از سد توکات بگذرد و سومین بردش را جشن بگیرد.

هفته هفتم لیگ‌ والیبال ایتالیا، سری Aبا برگزاری هفت دیدار به اتمام رسید که در پایان، پروجا صدرنشین باقی ماند و ورونا سومین برد متوالی‌اش را جشن گرفت.در یکی از مهمترین بازی‌ها تیم مونزا که امیر غفور را در اختیار دارد، توانست با حساب سه بر دو برابر میزبانش میلانو به پیروزی برسد تا با چهار برد و ۱۲ امتیاز جایگاهش را در رده پنجم تثبیت کند.غفور توانست در نمایشی خیره‌کننده ۲۴ امتیاز کسب کند تا نقش اصلی را در کسب این پیروزی ایفاء کند.در دیگر دیدار حساس که بین تیم‌های میانه جدول برگزار شد، ورونا در حالی میزبان راونا بود که از محمدجواد معنوی‌نژاد و مرتضی شریفی کمتر از دیدارهای پیش بهره برد. اما در نهایت شاگردان نیکولا گربیچ موفق شدند با نتیجه قاطع سه بر صفر به پیروزی برسند تا با چهار برد و ۱۱ امتیاز به رده ششم صعود کند..در دیگر دیدار کاستلانا در حالی که مجتبی میرزاجان‌پور را در ترکیب ثابتش داشت، با نتیجه سه بر دو شکست خورد. در این دیدار میرزاجان‌پور ۱۸ امتیاز برای کاستلانا کسب کرد .در یکی دیگر از دیدارها نیز، یاران سعید معروف در تیم سیه‌نا در حالی مهمان پادووا بودند که در نمایشی ضعیف با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف شدند. همچنین معروف یک امتیاز برای سیه‌نا کسب کرد.‌اما در مهمترین دیدار هفته هفتم، پروجا مدافع عنوان قهرمانی در حالی میزبان شاگردان خولیو ولاسکو در تیم‌ مودنا بود که دو تیم تا به این‌جا در تمام بازی‌های‌شان برنده شده بودند و در پایان این قرمزپوشان میزبان بودند که موفق شدند برابر یاران زایتسف در تیم زردپوش مودنا به برتری دست یابند تا با هفت پیروزی و ۲۲ امتیاز به تنهایی در صدر جدول بایستند.

تیم لالیگایی به دنبال مجید حسینی

سایت ترکیه‌ای از ابراز علاقه یک تیم اسپانیایی به سید مجید حسینی خبر داد.به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه گازتادامگا، سید مجید حسینی در ابتدای فصل از استقلال جدا شد و به تیم ترابزون پیوست.عملکرد خوب این بازیکن باعث شده است که یک تیم از لالیگا برای جذب این بازیکن دست به کار شود و قرار است در نقل و انتقالات ژانویه پیشنهاد خود را به باشگاه ترکی ارائه دهد.

رضایت رئال مادرید از سولاری

مدیر بخش ارتباطات برون‌مرزی رئال مادرید می‌گوید باشگاهش از عملکرد سرمربی موقت کهکشانی‌ها راضی است.به گزارش خبرگزاری فارس، امیلیو بوتراگنو در مصاحبه‌ای که در روزنامه آس به چاپ رسید، احتمال داد سولاری از عنوان «سرمربی موقت» خارج شده و به عنوان مربی قطعی تیم سفید‌پوش فعالیت کند.مسئول روابط برون مرزی مادریدی‌ها اظهارداشت:ما در رئال از سولاری بسیار راضی هستیم.او در زمانی سخت و دشوار آمد و توانست نتایجی خوب بگیرد. بازی اخیر با سلتا، خیلی سخت بود.چون گرفتار آسیب‌دیدگی‌هایی بودیم.اما رئال شخصیتش را نشان داد و از فرصت‌ها استفاده کرد.ما از این جهت خوشحالیم و ضروری می‌دانیم که سولاری همچنان در این مسیر به کار ادامه دهد.